Northernlights Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Nei,liker det ikke. Men er man 21 år,så kan man vel igrunnen få bestemme noe selv.........? Men mora kan få lov å si at hun ikke synes om det,da =) Men jeg må jo le! Han sier det er liten skrift "Made in Norway", --men han er jo vitterligen laget i ei køyeseng i SVERIGE!! hehehe
EnJente_m_EnJente Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Syntes faktisk det var en kul tatovering jeg, om han først skulle ha en ! Viser bare at han faktisk er stolt av å være nordmann ! =D
Ta sats;-) Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Haha, ikke alt de har greie på, disse "små"... :-) Men det er jo en ganske uskyldig tatovering da!
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!! Det må du fortelle han, hihii;)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Aaaaaaaawwwwwwwww....*sniff* Det er da du skjønner hvor store de små babyene er blitt...hihihi.... Forøvrig var det veldig kul tattis, syns jeg :oD
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Hadde vært stilig om han tatoverte "Made in a bunkbed in Sweden" da*lol*? Hyggelig å se deg her inne igjen;))! mvh
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 hehe... den var bra da :-) har ikke tenkt på det før... hm.. artig
Northernlights Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Joda, jeg sa det til han =)) "seriøst????" kom det fra han. Hehehe Han skal ha et lite norskt flagg under eller ved siden av senere, men akkurat nå ble det kun med skrifta. Sikkert søtt....men jeg liker ikke tattiser så godt likevel ;o) Var gift med en tattovert freak i mange år her....hull i øret og greier...neineinei, liker det ikke ;o)
Northernlights Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Nå dro vi sikkert hjem mens svømmerne var på vei mot egget, så kanskje nådde vi grensa til Norge da det sa PANG! hehe (nei,har ikke drukket vin ;o)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Hehe:) Jeg tok da jeg var 20,turte ikke fortelle mamma det.Hun så den et par år senere ved en tilfeldighet;)Tok ring i navelen tidligere og da fikk hun hetta.Så bra du i hvetrfall vet det!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 ville bare si hei og så godt å se deg tilbake jeg har selv maange tattoveringer og ønsker meg flere, så skjønner tassen din
Northernlights Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 Mikroskrift får jeg håpe det ble ;o) Han skulle ikke ha flere,sa han. Han er nok bare veldig stolt over å være norsk,sikkert. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå