Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Lest noen fine bøker du vil tipse andre om? Heng på! Marilyn French: Kvinner Marilyn French: Sin mors datter Marge Piercy: Fly hjem til ditt hus Marge Piercy: Kvinne på tidens rand Joanne Harris: Strandtyven Jodi Picoult: Heksene i Salem Falls Jodi Picoult: Den enkle sannhet Jodi Picoult: Min datter tro Karel Câpek: Salamanderkrigen Rohinton Minstry: Balansekunst Robert Powell: Sang i tid og rom Zadie Smith: Om skjønnhet Rebecca Wells: Ya-Ya-jentenes hemmelige nedtegnelser Michael Ende: Den uendelige historie Ingvar Ambjørnsen: 23-salen Ingvar Ambjørnsen: Hvite niggere Ingvar Ambjørnsen: Den siste revejakta Ingvar Ambjørnsen: Dronningen sover Agatha Christie: Ti små negerbarn Stephen King: Carrie Stephen King: Noe for enhver Stephen King: Rose Madder Stephen King: Ondskapens hotell Stephen King: Nattmennesker Stephen King: Dolores Claiborn C. D. Simak: Legenden om mennesket Stanislaw Lem: Kyberiaden Elizabeth Wurtzel: Bitch Elizabeth Kostova: Historikeren
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Leser bare norske fofattere jeg da........... Unni Lindell : Slangebæreren " : Drømmefangeren " : Sørgekåpen " : Nattsøsteren Karin Fossum : De Gales Hus " : Svarte Sekunder " : Natt til ? november " : Drapet på Harriet Krohn Nei, vettu.........jeg kunne holdt på i det uendelige omtrent........Jeg elsker norsk krim, som du kanskje skjønner...... Anne Holt og Jo Nesbøe er oxo veldig bra.
mam <3 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 B Andreas Bull Hansen: Lushons plater og oppfølgeren Anubis. Disse bøkene er helt VILLE og ligner ikke på noe annet jeg har lest. Handler om verdens tilstand etter tredje verdenskrig. Frank MC Corks: Engelen på det syvende trinn. Trist bok om en fattig og hard barndom. Eva Lind Karlsen (som forøvrig er en slekting): Kjærlighetens flyktninger. Sinne, galgenhumor og beretninger rett fra hjertet. En ærlig bok om å få HIV.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Har du lest bøkene til Bjørn? :oD Å, nå blir han glad!
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 det hørtes ut som noen j..... triste bøker.......... Kan du virkelig ANBEFALE dem....... :-DDDDDDD
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 åååh , jeg har akkurat lest ferdig den siste til Anne B Ragde nå.. Ligge i grønne enger;) Den var "ille" bra -- men kunne gjerne kommet en til også spør du meg ( blir aldri fornøyd vettu )
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Birthemor; jeg venter utålmodig på at svigermor skal bli ferdig med den så jeg kan låne hihihi.....Elsket de to første bøkene.
Lullabybaby♥ Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Stieg Larsson : menn som hater kvinner jenta som lekte med ilden Gleder meg veldig til tredje og desverre siste boka i denne serien kommer i november... Utrolig god krim.. Du lever deg inn i det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå