Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Her tror jeg det er ett eller annet på gang i kveld... det tar skikkelig i mage og rygg ca hvert kvarter... og vi har hatt besøk av en kollega av mannen min... Endelig gikk han... spent på hva dette metyr... om det er ting på gang eller bare modning Får ikke sovet stort om det fortsetter hvertfall så jeg skal surfe litt nå tenkte jeg
~Milly~ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 å, så spennende da!! Du får ha masse lykke til =)
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Er egentlig ikke sånn kjempe optimist... men dette er jo hvertfall ikke et tilbakefall Hadde termin i går så uansett er det jo ikke veldig lenge igjen men håper den er ute før mandag for har to nevøer som har så lyst til å komme på skolen første skoledag og fortelle at de har blitt fetre. De har ingen søskenbarn fra før og har ventet på denne tassen i tre år nå... Og så er det litt slitsomt å ha besøk av folk man ikke kjenner... smile pent og snakke pent når kniven i korsryggen blir rotert en runde til.. :-/
År og dag Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg får heller ikke sove, har for første gang kjent tak i magen og nedover mot underlivet, relativt regelmessig, men det er ikke så vondt at jeg tør kalle det rier akkurat. Termin 18.8. Så det hjalp å pakke bagen, i alle fall kanskje. He, he. Håper vi blir mødre idag begge to, men det spørs vel om det er vel optimistisk.
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Tror det er optimistisk for min del... Jeg har ett eller annet i hodet mitt om søndag... men jeg håper ikke jeg skal gå sånn her helt frem til søndag for da blir jeg hvertfall sliten frem til fødselen starter ... Men har pakket ferdig baggen i dag i og med jeg kjente det var "noe" der. Mangler bare toalett saker og klær til gubben
År og dag Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Og nå er det gått 20 min uten at jeg har kjent noe mer, så det spørs om jeg ikke må skru ned forventningene kraftig. Ble bare så glad for at jeg endelig kjente noe, da kanskje det er håp om fødsel i løpet av noen dager.
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Kanskje vi rett og slett bør komme oss i seng og lade batterier mens vi kan
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ønsker deg en riktig smertefull(effektiv smerte) natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå