Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Tenkt på det.. er hun her mer, med annet nick, eller helt vekk?
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Den reklama er så jvlig bra:-D Men hvem er Linda??????
Gjest illt på kukeluren Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Linda var en av de mest aktive her før, men fikk en masse kjip kjeft en periode og har ikke vært sett i samme form siden. Det vil ikke si at hun ikke er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå