Gå til innhold

Klør her og der...noen andre ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker skikkelig i av og til. Sånn irriterende kløe, både på føtter,lår, i hodet og på hendene.

 

Usj, får ikke sove. I tillegg er kroppen urolig, og jeg er skikkelig varm. Ligger uten dyne og med vinduet oppe, men det hjelper ikke stort.

 

Måtte bare klage litt, lei av å ikke få sove av sånne ting.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene, kjenner meg veldig igjen... Særlig er jeg plaget av at jeg er varm. Jeg som er kjent for å være skikkelig frysapinn he he. Vi skal være takknemlig for den elendige sommeren. Min medfølelse til deg en sen kveld:)

Skrevet

Takk.... Lille_My_81 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...