Maren-mi Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Det stikker skikkelig i av og til. Sånn irriterende kløe, både på føtter,lår, i hodet og på hendene. Usj, får ikke sove. I tillegg er kroppen urolig, og jeg er skikkelig varm. Ligger uten dyne og med vinduet oppe, men det hjelper ikke stort. Måtte bare klage litt, lei av å ikke få sove av sånne ting.....
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Du er ikke alene, kjenner meg veldig igjen... Særlig er jeg plaget av at jeg er varm. Jeg som er kjent for å være skikkelig frysapinn he he. Vi skal være takknemlig for den elendige sommeren. Min medfølelse til deg en sen kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå