Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Og de er GEDIGNE: sikkert 25 cm i diameter... hm, de var ikke så store når jeg puttet dem inn i ovnen... hehe jaja store boller er godt det =)
SokkeLaila Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Haha! Er det ikke du som stadig skylder på ovnen når ting går på tverke med bakinga, da?! ..du har brukt god gjær, da -det skal du ha!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hehehe =) ja jeg lagde bare 10 selv om det sto i oppskriften at det skulle bli 20, så visste de kom til å bli store, men ikke sååå store... har 4 på hvert brett, og de er borti hverandre... men de ser skikkelig gode ut da!
Fabelaktiv Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Der følte jeg meg brått litt truffet sebbe... men ovnen min ER på utur - må kjøpe NY men sjokoladekaka jeg lagde i går ble YBER-perfekt.. WOW den er god
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Nå har vi tatt første brett ut av ovnen og jeg tror seriøst dette er de beste bollene jeg noensinne har laget. De er helt helt perfekte inni - myke og gode, akkurat som på butikken! heeelt nydelig! namm!!!
SokkeLaila Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 ..jaja -det er alltid en eller annen husmor som har en skranten ovn som bare mååå byttes ut før gjærbaksten blir helmax! ..hmm.. hvorfor er jeg ikke der hvor det serveres boller og kake og brus akkurat nå, tro..? Hmm..! Øy -jeg skal på IKEA i morgen, jeg! Stikker en tur innom for å smake på den übergode kaka! ..hvis det er noe igjen, da..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Sebbe: kan sende over en bolle jeg! kapoff!!!
SokkeLaila Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 ..sauen; ..helt perfekte boller! Og når du spiser den ene, så kan du bruke den andre som Saccosekk!
Fabelaktiv Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Bare å svinge forbi.. kaka står kalt (om den overlever mine nattlige raid i kylskåpet da) Bollene jeg bakte sist ble også bra, merkelig nok.. kanskje ovnen skjønner at den henger i en TYNN tråd?? Synsk ovn
SokkeLaila Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 ..ovnen har vel i bunn og grunn alltid hengt i en tynn tråd.. AKA 'ledningen'! Jeg har en tendens til å servere kullboller med deigsenter.. Jeg synes jeg redder inn smaksopplevelsen og selvrespekten ved at jeg overlesser bollene med myke rosiner og serverer GOD saft ved siden av! *smiler stolt og har mel fra øre til øre* ..men har ingen ovn å skylde på.. nytt kjøkken for 1 år siden! :s
Fabelaktiv Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 hehe.. bra tråd (AKA: ledning) BOLLÆR I ÅMMEN!!! natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå