Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hyggelig å se at du fremdeles er her! :-D du som bor i USA, hvilket sted vil du anbefale å besøke 4 juli? 4 juli 2009 blir min kjære 30 år og jeg vil overraske ham da med en USA-tur...
Northernlights Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei =) Tok en pause isteden... Washington DC eller NYC er ifølge mannen min det beste stedet å feire 4.juli når det gjelder fyrverkeri. Men de har fyrverkeri i selv den minste lille by, så det spørs hva du vil oppleve ellers. Vi feiret i Raleigh, NC i år, og fyrverkeriet var helt enormt! =) For en flott gave,da!Snill du er mot han! Er du i nærheten, må du bare stikke innom når dere er på disse kanter.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Hadde vært veldig hyggelig å få komme innom å hilse på, men det kommer ann på hvor dere bor og hvor vi skal... hehe Jeg vil at han skal få en opplevelse for livet på bursdagen! Så jeg vet jo ikke hvor det beste showet blir... Hvor er det "tryggest" å oppholde seg? Nordmen får vel kanskje et litt fordreid syn av USA via filmer osv, men...
Northernlights Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Det er ikke så farlig å være ute som mange tror. Vi hadde med oss de tre yngste, og det var omtrent bare barnefamilier der vi var. Alle sammen hadde det koselig! Satt på tepper på ei slette, og fikk med oss hele greia. Babyer i vognene sine, og ellers barn i alle aldre. Politiet er opptatt den kvelden med å gjøre det trygt. Brannvesenet som sto for oppskyting av raketter. Jeg foreslår at du googler litt,og finner ut akkurat hva dere liker best, og dra dit dere vil. Feiring overalt den dagen ;o)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Ja, det tror jeg på! hehe Det blir bare meg og han, da, uten barn... Nei, jeg får fortsette å forhøre meg litt... Men er det langt fra Washington DC til NYC?
Northernlights Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg husker ikke...men la meg spørre: 10 timers kjøring sier gubben det er. Sånn circa =) Men jeg vet ærlig talt ikke,for vi kjører ikke den veien.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Hmmm... For når jeg først er i USA vil jeg jo gjerne besøke begge byene... Kanskje satse på tog eller no, da og fly fra Norge til Washington og fra NYC hjem til Norge... Tenke litt mer... Tusen takk for hjelpen! Keep up the good work here, Northern! :-)
Northernlights Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Det går tog fra NYC til washington. Men det er ganske tregt. Amtrac. Søker du på amtrac, får du opp tidstabeller. Venninne av meg var her i sommer, og hun tok tog fra NYC til der jeg bodde,og det var en fin tur med mye fint å se. Hun vil gjerne gjøre det igjen iallefall =)
Northernlights Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 http://www.amtrak.com/servlet/ContentServer?pagename=Amtrak/HomePage sorry. det het amtrak ;o) Ha ei god natt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå