Gå til innhold

Noen som har tips til en velkomstdrink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi skal ha fest i morgen, blir ca 20-25 stk. Tenkte å lage en velkomstdrink å servere når gjestene kommer, men trenger noen tips!!

PS: Jeg "henger" på BliGravid, så den trenger ikke å være alkoholfri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å søke på de ingrediensene du har og ordet drink - da dukker det opp de flotteste fristelser kan jeg tenke meg

lykke til :)

(m drink og prøvng)

Skrevet

Fyll opp glassene med isbiter, ta 50/50 eplejuice og tranebærjuice (cranberry) og press en båt lime på toppen.

Vil du ha alkohol i så tar du 2-4 cl vodka i glasset først! Kjempegod og frisk:)

Skrevet

Champagne=) Det er godt det! Herre min gud som jeg gleder meg til og få drikke det igjen.

Må ikke være ekte, finnes rimelig cava på polet også som er god. Så kjøper du billige glass på nille.

Skrevet

Og putter en jordbær oppi hvert glass. =) Lekkert.

Skrevet

Brennevin(vodka), passoa(pasjonsfrukt), presset lime, appelsin juice og sitronbrus.. må bare smake seg frem.. skal være sterk!!! å så masse frukt, appelsin,eple, kiwi, ananas, druer osv... bare å bruke det man har å får tak i... sinnsykt godt å spise frukten..

Alkoholfritt tar jeg også på ca og smaker meg frem. eks; appelsin juice, sitronbrus og presset lime. Gjerne frukt der og...Kan bruke laken som cocktailbær ligger i (rød) for å få litt farge. da tilsetter man bare noen dråper i hver glass.. eller rett i bollen hvis man ikke har tid..

Håper det hjalp

Har også ett annet tips som jeg leste her om dagen , dypp vannmelonskiver i vodka og server på fat :-)

Har du god tid og er veldig kreativ så kan du også hule ut en vannmelon, å stikke små hull i så du kan putte bittesmå juletrelys inni, legg på et fat og sett noen blomster rundt, så det i et ukeblad å det var dritkult !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...