Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 hun er egentlig litt av hvert, men hun satt seg ned og trykte på bena mine osv, (hu er også synsk, og ser ånder osv.... )tenkte først..jaja skeptisk (selv om jeg har opplevd mye "rart" i livet.) hun visste ALT om meg, fra jeg var liten, masse jeg har opplevd.. som INGEN andre enn meg selv vet om.. hu begynte å snakke om typen min, (som har problemer med) hu visste masse om han osv og ting mellom oss..!! min kjære "fille tante" tok sitt liv, jul for 3 år siden.. jeg har følt at det er min skyld osv av og til... når man tar sitt liv, kommer blir man hengende midt mellom to steder... .. hun så min kjære tante, visste navn, og kunne kommunisere, og fortalte masse om hvordan hu var og at hu var så morsom og slikt, noe som stemmer.. tårene rant veldi bra der og da!! hu hadde et ensomt lite stearinglys i hjørnet, og hun snakket med tanten min osv om å gå til det videre sjelefred greia.. hun sa: blink 3 ganger når du er klar til å gå over til den andre siden... gjorde det også!! og det ble kaldt i rommet.. (dette er et lukket rom, UTEN vindu ) hun satt og knadde på beina mine i 2 timer.. og pratet.. for en utrolig følelse!! har man problemer med kroppen,smerter osv, så kan hu finne ut hva det er osv.. mange er kanskje skeptiske, men dette var utrolig... Dette var virkelig spesielt.. ( denne damen er på nøtterøy) anbefaler!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Oj! syns sånt er veldig interessant, lyst å gå til en sånn selv... men bor i bergen da så blir litt langt å reise =P men hvis noen kan anbefale noen i bergen hadde det vært kjempefint!
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 var helt utrolig!! så ufattelig spennende, hun visste ting som BARE jeg vet!! hun visste også at jeg ble skremt som liten, og er nå livredd for torden/mørket i skogen osv... om min kjære tante... kjæresten... og jeg har alltid vært interessert i arabiske land osv, musikken og menneskene (er halvt kurder selv da) men viste seg at jeg bodde i libanon som forrige liv.. og har alltid hatt en kontakt med de landene... det var helt utrolig! hun "snakket" med min tante, og bare lo... (for meg så det jo ut som i løse lufta) men hu sa at tanta mi var så utroli humoristisk, og hadde så mye artige ord... hun sa alltid JALMAR når det var varmt... og den damen FIKK FRAM ordet jalmar!! hun tok hånden under beinet mitt, uten å TA PÅ meg, og sa: jeg vet at du føler dette... fordi du har en litt ekstra åpenhet for dette.. og søren at jg følte det også... ! visste om meg og min beste venninne da jeg var mindre, som ikke nå lenger er min venn osv.. ALLE I VESTFOLD, DRA DIT..!! hehe...Bevist for meg dette as..
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 fikk noe te osv, for magen som jeg sliter litt med, som tydeligvis bare er pga undertrykte følelser, og tristhet... jeg gikk ut derfra med lommetørkler.....trist JA
*1+1=2 små* Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 har vært på no healing her i østfold jeg da..ikke så ekstremt for min del men veninna mi fortalte at når hu var hos samme dame så "snakket" de med hennes mormor...utrolig spennende og skummelt! Kan tenke meg at det må ha vært sterkt for deg!!!!
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 var uutrolig sterkt... hun snakket m tante også.... :S
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Hmm... Høres ut som en venninna mi anbefalte meg for ett års tid siden. Begynner navnet hennes på H? Har lurt på å gå dit selv, men det har liksom aldri blitt noe av. Er du fra Nøtterøy?
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 jja hu heter noe på H. jah.. hehe.. Er fra nøtterøy jeg gitt !! anbefaler STERKT å gå dit! utrolig herlig dame, og for en opplevelse!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Så stilig! Hvor på øya er du fra da? Tenkte på hvilke skoler du gikk på I Tenvik hun holder til forresten? Synes kanskje jeg husker det, men er ikke helt sikker. Har nr hennes lagret på mobilen skjønner du. hehe..
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2007 hu er på tenvik ja ! hmm kaldnes her! så gikk på teigar....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Jeg gikk på Vestskogen og Teigar, men så at du er 86-modell (?) så da gikk jeg vel ut fra Teigar det året du begynte:) Er født i 83.
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2007 åja ok hehe... verste skolen for min del... kanskje derfor skulkinga..*kremt* hehe.... bor du a?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Nå bor vi på Knarberg/Bergan:) hehehe... Jah, Teigar er (var?) en møkkaskole! Hadde du Kari Hvidsteen i noe eller? Hu var klasseforstanderen min;p Gikk du Grindløkka du eller?
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2007 grindløkka og jah... guuud hadde hu jah... grusom dame... i alle år, har ALLE lærere hatet meg.. Hmm (rart) men eneste som likte meg var erlien, han lot meg ta fri osv.. hihihi... åja der jah... typen kjører buss på torød...hehe
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Ah, I C:) Tøft! Du har ingen eldre søsken da? hehe... Som jeg kanskje kjenner:D *flire* Siden du var hatet av alle lærer'ne regner jeg vel med at du ikke var ei flittig skolejente som spilte håndball på fritida;) jeg redda meg ganske bra gjennom Teigar-åra fordi jeg var sammen med en gutt i klassen som ALLE lærer'ne likte.. haha!! Dessuten var jeg flink i både matte og naturfag;) *flire* Ble holdt igjen etter skolen og greier for å snakke "alvor" med Hvidsteen en gang. Hun trodde det var noe galt hjemme eller noe sånt, siden jeg hadde skulka så mange timer.. hehehe;p
Miss Dynamite Skrevet 16. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2007 såpass jah.. nei var nok ikke flink skolejente.... :S har ingen søsken jeg gitt!! hu dama der er grusom på alle måter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå