Gå til innhold

3D ultralyd i Kristiansand ? ( Samme som på skravle )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går an å få 3D ul i Kristiansand eller i nærområdet ?

Vet de har på sykehuset, men der kommer man jo ikke in sånn uten videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte rundt og forhørte meg litt, og fikk beskjed at det ikke var noe sted som hadde 3D. Selv ikke på sykehuset, fikk jeg beskjed om... Så jeg spurte når jeg var på vanlig UL på sykehuset om det stemte, og fikk igrunnen bekreftet at det stemte... men om det ble sagt for å unngå mer spørsmål, det vet ikke jeg..

Det nærmeste jeg vet om, er i Stavanger...

Skrevet

sykehuset fikk 3D for noen uker siden,men på medisinsk grunnlag,ellers har ikke jeg heller hørt om noen som har 3D i kristiansand...

Skrevet

Mannen til ei jeg kjenner er lege der!. De har fått 3d-ultralyd-maskin - fikk i beg. av juni - men de har ikke tid/penger/lyst (??) til å gjøre opplæring på den nye maskinen.

Jeg var inne ca 20. juni og fikk ikke 3D

Skrevet

Jeg var i bursdagsselskap i slutten av juni og der traff jeg hun som sitter med 3D- en på sykehuset.

Hun sa at det er kun den maskinen hun bruker til ul undersøkelser, men siden jeg kom til ho andre, som ikke har 3D, første gangen så kom jeg nok ikke til å komme inn hos henne neste gang heller ( skal på vekstkontroll ).

Ble litt rotete dette, men de har hvertfall 3D på sykehuset :-)

Skrevet

de har jo to maskiner i kr.sand.Er det på det innerste rommet de har den 3D-maskinen?? Skal dit igjen om ei uke, på vekstkontroll. men har vært tidligere i sommer også, og det hat defenlig ikke vært en 3D-ul jeg har hatt da. ikke noe mer fancy enn en ekstra skjerm i taket...

Skrevet

Joa de har 3D ul der, men de har ikke blitt ferdig opplært i det enda visstnok...det nærmeste du kommer må være å søke inn på kvinneklinikken i Tønsberg. :o)

Skrevet

de har 3D ja,fikk 3D ultralyd når jeg var på vekstkontroll, 5juli på kristiansand sykehus..

Skrevet

spurte du etter 3D da eller?

Skal på vekst kontroll om 2 uker,og hadde selvfølgelig satt pris på 3D.

Skrevet

nei,legen kom bare å sa at de hadde fått 3D utstyr,og at de ville prøve det på meg viss d var greit..kjempe glad jeg...d var vekstkontroll jeg også var på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...