Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 tredje gangen han er våken i kveld, hyler når vi legger han, og våkner etter en liten stund. hadde feber, men han fikk paracet før han la seg. hva gjør jeg nå da? han er forresten 11 mnd
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 kan jeg gi han ny paracet etter fire timer, eller er det for tidlig (han har fått to før i dag)?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 tar han seg til øret? kanskje det er tenner på vei? Dentinox? Prøvd å bygge opp hode enden å senga hans? mmhh var vel det jeg kom på
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 ikke vondt i øret nei det er bare klage-grining, og ikke vondt. tenner? vel vi har tenkt på det, men hvor mange flere skal han få nå da? han har fire oppe og fire nede. har ennå ikke blitt syk av noen, men det er jo forskjellig fra hver tann da han sitter på fanget mitt med body, dyne og musikk og smiler fra øre til øre og danser
Huldretuss Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Kanskje han bare ville ha selskap sånn midt på natten :-)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 london calling: hihi, ja det ville jo vært typisk skal prøve å legge han nå, for han gjesper så. regner med noen turer inn til han, men skal si fra hvordan det går!
Sjalabais Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Om han har fire + fire tenner, så er det jo jeksler + hjørnetenner igjen og de er visstnok værre/vondere å få ut. Hvordan sikker på at han ikke har vondt i øret? Har du sjekket med å dytte litt på den lille klaffen ved øret som beskytter øreinngangen litt? Det kan jo være så mye rart, og ved feber så er det jo også mange som verker litt i kroppen uten å ha noen mer konkrete symptomer. Da gjør et mammafang og musikk undreverker i forhold til å avlede oppmerksomheten fra øm og vond kropp ;-) Det beste rådet er uansett å gi paracet tre ganger daglig, kos og nærhet og ubegrenset tilgang på vann (evnt. morsmelk om du ammer). Har du bæretøy, så bruk det for alt det er verd! Aner ikke hva jeg hadde gjort uten sjal/Mei Tai da snuppa var kjempedårlig her tidligere i sommer og bare skulle være inntil meg til enhver tid...
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 han fikk dentinox nå, tok oppe og nede på begge sider sånn for sikkerhets skyld (han pleier å få flere i slengen). han "slår" seg på øret når han er trøtt, og han skar ingen grimaser da han fikk kvelds, og hadde ingen problemer med at vi ga han klem over øret nå, men -igjen- vi kan aldri vite helt sikkert han har flasken sin med vann med seg hver kveld, så væske får han heldigvis lett i seg har ikke bæretøy, men han er ikke så voldsom på helt inntil seg- type nærhet. å sitte på fanget mer enn 5 minutter uten å skulle utforske helt stuen, er et under om han gjør uff, håper stakkaren er bedre til i morgen.. det gjør vondt langt inn i mamma-hjertet mitt når han gråter så sårt på oss fra rommet sitt. nå er det heldigvis stille der inne, så han har vel sovnet. tusen takk for gode råd damer, det gjør godt å få råd og sympati/empati fra dere når ingenting hjelper virker det som!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 NÅ SOVER HAN!!! :) tusen takk for rådene damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå