Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 tror jeg, klart å legge inn noen bilder av mine håpefulle små. I mitt album. Hvis noen har lyst til å se.:-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det ligger under Våre album og så nicket mitt. Og siden jeg nettopp har gjort så ligger jo bildene på første siden også når du går inn. :-) Må jo skryte litt av de små.:-)
Mamman til M&E Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Flotte gutter du har, all grunn til å være stolt :-)
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 For noen utrolig skjønne og nydelige gutter!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Takk, takk. Som alle andre mødre, så er jeg jo veldig fornøyd med de små ja.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå