Gå til innhold

synest alle ANONYME er feige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

står dere ikke for deres egne meninger...vist dere ikke vil signere bør dere holde kjeft mener jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

men noen anonyme treffer jo stadig spikern på hodet da... skulle likt å visst om det var samme hver gang og hvem det er.. For en eller annen her inne er RIMELIG morsom

Skrevet

Jeg håper det er meg du mener, Fabel_Aktiv!

Skrevet

kommer litt ann på innlegget.. men er det dritt slenging og kritikk mot andre så er jeg VEEEEEEEEEEEELIG enig=)

Skrevet

Jeg synes hvert fall du er litt morsom... :-) *blunkeblunk*

Skrevet

Helt enig! Hvorfor signerer de ikke med nick liksom? Feiginger!!

Skrevet

At dere gidder å henge dere opp i det. Man er like anonym med eller uten nick. Når det er mulighet til å være anonym, så bør man være anonym hvis man vil. Gå til et annet forum, hvis du ikke liker anonyme. Dessuten er det mange idioter her som signerer med nick også. De tror de kan si hva de vil, fordi de er så "tøffe" at de signerer med nick.

Skrevet

Syns faktisk det er lenge siden anonym har vært en plage, jeg. Var en periode det var en-to-tre-fire (hvem vet) som KUN var ute etter bråk. Nå er de(n) faktisk ganske morsom(me) : )

Skrevet

Enig. Er vel ikke noe å henge seg opp i. Merker forøvrig at dersom jeg signerer med anonym, får jeg ofte flere svar og livligere diskusjon enn dersom jeg bruker nicket. For meg er det revnende likegyldig, er jo like anonym uansett. Drittslenging og usakeligheter kommer fra alle kanter, ingen som er bedre enn andre der.

Skrevet

Jeg la nettopp inn innlegget om hva som gjør meg til den dårligste moren, og for å si det sånn... her inne ville jeg ALDRI funnet på å skrive et sånt innlegg med nick - rett og slett fordi enkelte her inne legger seg sånne ting på minnet og legger gamle innlegg til grunn for svar de gir deg senere. Dessuten regner jeg med å bli sablet ned, hehe....

Skrevet

Herlig! Nå ble jeg joggumeg glad! (Blunk Blunk.)

Skrevet

Enkelte morsomheter er faktisk bare gøy dersom en er anonym,så jeg bruker den til stadighet,dog ikke for å være slem! Slem kan jeg være med nick,sånn at vedkommende vet hvem som kjefter på dem;-) *gliiiz*

Skrevet

Synes ikke det er rart det er så mange som er anonyme...

Selv bruker jeg den en del når jeg spør om ting. Kan være helt enkle ting jeg spør om som f.eks "når kommer kynnere og hva er det egentlig?

Selv med slike spm får man svar som:

- vet du ikke det burde du ikke blitt gravid

- herregud, dette har jo blitt spurt om før

+++

det jeg vil frem til er at nesten hver gang noen spør om noe: hva som helst, får de et og annet utrolig negativt svar tilbake...noen ganger er de direkte ekle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...