*mamman til tw og bi* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 står dere ikke for deres egne meninger...vist dere ikke vil signere bør dere holde kjeft mener jeg...
Fabelaktiv Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hehe men noen anonyme treffer jo stadig spikern på hodet da... skulle likt å visst om det var samme hver gang og hvem det er.. For en eller annen her inne er RIMELIG morsom
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg håper det er meg du mener, Fabel_Aktiv!
Amanda- Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 kommer litt ann på innlegget.. men er det dritt slenging og kritikk mot andre så er jeg VEEEEEEEEEEEELIG enig=)
Ikkelektuell Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg synes hvert fall du er litt morsom... :-) *blunkeblunk*
Lukkelukken og bebibror Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Helt enig! Hvorfor signerer de ikke med nick liksom? Feiginger!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 At dere gidder å henge dere opp i det. Man er like anonym med eller uten nick. Når det er mulighet til å være anonym, så bør man være anonym hvis man vil. Gå til et annet forum, hvis du ikke liker anonyme. Dessuten er det mange idioter her som signerer med nick også. De tror de kan si hva de vil, fordi de er så "tøffe" at de signerer med nick.
nubse Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Syns faktisk det er lenge siden anonym har vært en plage, jeg. Var en periode det var en-to-tre-fire (hvem vet) som KUN var ute etter bråk. Nå er de(n) faktisk ganske morsom(me) : )
Hormonella Skrangle Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Enig. Er vel ikke noe å henge seg opp i. Merker forøvrig at dersom jeg signerer med anonym, får jeg ofte flere svar og livligere diskusjon enn dersom jeg bruker nicket. For meg er det revnende likegyldig, er jo like anonym uansett. Drittslenging og usakeligheter kommer fra alle kanter, ingen som er bedre enn andre der.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Jeg la nettopp inn innlegget om hva som gjør meg til den dårligste moren, og for å si det sånn... her inne ville jeg ALDRI funnet på å skrive et sånt innlegg med nick - rett og slett fordi enkelte her inne legger seg sånne ting på minnet og legger gamle innlegg til grunn for svar de gir deg senere. Dessuten regner jeg med å bli sablet ned, hehe....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Herlig! Nå ble jeg joggumeg glad! (Blunk Blunk.)
Serial mom Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 Enkelte morsomheter er faktisk bare gøy dersom en er anonym,så jeg bruker den til stadighet,dog ikke for å være slem! Slem kan jeg være med nick,sånn at vedkommende vet hvem som kjefter på dem;-) *gliiiz*
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Synes ikke det er rart det er så mange som er anonyme... Selv bruker jeg den en del når jeg spør om ting. Kan være helt enkle ting jeg spør om som f.eks "når kommer kynnere og hva er det egentlig? Selv med slike spm får man svar som: - vet du ikke det burde du ikke blitt gravid - herregud, dette har jo blitt spurt om før +++ det jeg vil frem til er at nesten hver gang noen spør om noe: hva som helst, får de et og annet utrolig negativt svar tilbake...noen ganger er de direkte ekle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå