kazy Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 er ikke helt oppdatert på alt det som trengs når babyen kommer. leste om flere som har kjøpt babygym.... hva er det for noe??
kløver Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det er en leke som består av en bøyle som det henger leker ned fra. Noen har også teppe festet under som babyen ligger på. Babyen ligger flatt på ryggen under bøylen og ser på lekene. Ved ca 2-3 mnd alder begynner de å dulte borti lekene med hendene og etterhvert holder de fast i dem osv... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå