Gå til innhold

ang 50-50 ved barnefordeling!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som synes det er totalt egoistisk av foreldre å velge en slik ordning?? ingen må fortelle meg at det er til barns BESTE?? alle trenger ET hjem,vi voksne hadde ikke holdt ut en sånn ordning over tid,så hvorfor skal barn det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo egentlig an på mye, blant annet foreldrenes forhold seg imellom, boavstand, om det finnes andre ting å ta hensyn til. Men som regel bør barn ha en trygg base, helst en plass. Men har ikke lest noe forskning om dette, noen har det kanskje best med 50/50. Foreldre vil vel helst ha 50/50, spesielt den parten som ikke har fast samvær, men det er som du sier, det er barnas beste, ikke foreldrenes, som skal tas hensyn til

Skrevet

Dette er en grei ordning dersom man bor i gåavstand til hverandre og samarbeidet ellers er plettfritt. Kun da.

Skrevet

Kommer vel også litt an på barnas alder,foreldrenes jobbsituasjon,forholdet foreldrene imellom,avstand til hverandre,til venner av barna,resterende familie,skole,fritidsaktiviteter osv osv. For noen funker det sikkert kjempeflott,mens for andre blir det bare tull.

Skrevet

Mine foreldre ble skillt da jeg var 2 år. Å jeg syns det var best da jeg var annahverhelg hos pappa og resten hos mamma.

Nå bodde jo mamma og pappa i samme gate, bare 50m fra hverandre...Så jeg så nok pappa litt mer enn annahver helg.

Kusinene mine derimot var 50-50 hos begge. Å de bodde rett å slett i en koffert. Å de syns ikke noe om det...

Men når barna blir større er det nok best å høre med barna selv om hva de ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...