Gå til innhold

Om samtlige her inne kaller oss for....


Anbefalte innlegg

Skrevet

barnehagetanter??

 

Usjj..... kjenner det gnisser i ørene mine!!

 

Vil heller bli omtalt som

personal

*navn*

hun ene voksne på avdelingen

ped.leder (i mitt tilfelle)

eller, ja.... u name it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei der var jo barnehagetanta og;-) Er ikke dette litt vel seint å være oppe for en gammel tante? Hehehehe;D

Skrevet

Jeg kaller dere "de ansatte i barnehagen", skiller ikke på ped. ledere, barn og ungdomsarbeidere eller assistenter.

 

Ingen jeg kjenner kaller de ansatte i barnehager for barnehagetanter, jeg bor på vestlandet.

Skrevet

huff, ja, det er jo gammeldags og fullstendig utgått på dato spør du meg!

 

Skrevet

*bjeff bjeff, dobbelbjeff!!*

Skrevet

eller tånta som de kalte meg hehe. Klinget ikke alltid like bra. ;)

Skrevet

 

Er det nedverdigende å bli kalt barnehagetante eller barnehageonkel?

Skrevet

ansatte? personale i bhg? Vi kalte de tanter da vi var små. men de som jobbet der jeg gikk var jo 60 da... og enslige.

Skrevet

Hihihihi:-)

Vet egentlig ikke hva jeg sier. Går vel mest på navn men 70% av de ansatte i barnehagen til barna våre kan godt gå under kategoien barnehagetanter. Har vært der i mange år og har barn og barnebarn selv. De er kjempe flinke og kjempe koselige:-) Barna elsker dem:-)

Men viss barna er ute etter fart og moro så henvender de seg til den yngre garden.

Alle på småbarn har ihvertfall passert 40 år.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var nedverdigende i det hele tatt da jeg jobba i barnehage. Følte det nesten som en slags tillitserklæring at de kalte meg for "tante" eller "barnehagetanta".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...