Gå til innhold

ATrenger barberings tips!!! For barten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tips til trimming av bart, noen som har noen gode tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen nå Tårnfrid.. la oss få høre hvordan du tar barten din:-)

Skrevet

Jeg har da for pokker ikke bart, ditt troll! Men dersom du er en ekte trønder har vel du et prakteksemplar å vise fram, regner jeg med! Må jo matche mokkasinene og skinnvesten :)

Skrevet

Har så klart kraftig hårvekst på de rette plassene, men noen typisk trønderbart får du ikke her:-) Du derimot har jo ofte forklart at du sliter med store krøllehår som minner om transplantert rompehår under nesa, så jeg gikk ut i fra at du ville dele dine erfaringer med oss her inne:-)

Skrevet

Du sliter med definisjonene dine, vennen. At det enorme buskaset nesehårene dine utgjør snart når ned til mannsbrystene dine (som forøvrig har størrelse DD) betyr ikke at du har kraftig hårvekst på rett plass, skjønner du! :) Alltid hyggelig å oppklare slike misforståelser for deg, tjukken :)

Skrevet

Plenklipper, så blir du kvitt den for godt!

Skrevet

Hør her bolla mi, at nå pratet vi om dine viltvoksende rompehår som har vokst seg opp ryggen, over skuldrene og inn i nesa. Synes du prøver å vri deg unna her vennen, eller hva?

Skrevet

Jeg vrir meg da aldri unna, vennen :) Problemet ditt er at de buskete øyenbrynene dine henger ned og legger seg som et teppe av grå, flatlusbefengte kjønnshår foran colabunnene dine, derav tror du at alle du omgås er noen ekle uhyrer med abnorm hårvekst. Det er selvsagt ikke din feil, jeg skal egenhendig ta med saks slik at vi får løst problemet i løpet av neste terapitime :)

Skrevet

haaaaaaaa.. ikke lite frekk heller nei.. her prøver jeg å være litt vennlig, men synes du virker litt aggresiv i kveld:-) Nå er det ikke alle som har opplevd det synet som jeg har da du slurpet i deg 4 liter eggedosis på styrtten hvorpå halve dosisen lå som en seig guffe rundt hele det forvokste trynet ditt. Midt i all den gørra med eggedosis så stakk det ut enorme sorte krøllehår som nesten så ut som du hadde en kjempebille med store følehorn midt under nesa. Vi pratet om du hadde noen tips her angående fjærning av bart, men jeg opplever dine utsagn som personangrep:-)

Skrevet

Yppert!

Kan du være så snill og putte flere kommaer inn i dine svar? Jeg får problemer med høytlesningen. Tunga blir liksom ikke helt med.

Skrevet

Aggressiv? Neida, er bare en anelse hyper fordi det er fredag i morgen, vettu! :) Ok, skjøner vi må gjøre noe med den kroniske øyebetennelsen din også når vi likevel er i gang med restaureringen :) At jeg slurper i meg eggedosis til stadighet er ikke tilfelle, det er bare de gule, betente væskene du har på øynene som gir deg et aldri så lite synsbedrag! :) Men slapp av, etter behandling hos meg blir du god som ny på et øyeblikk! :) Og forresten, moderator Hannah har gitt meg skriftlig tillatelse til å utføre personangrep på deg når jeg måtte lyste! :)

Skrevet

Ok sorry:-) Er jo bare litt overtrøtt, men prøver så godt jeg kan å forsvare meg her inne:-)

Skrevet

Trodde tjukka hadde tatt kvelden her, men NEEEEEEEEEEEEEI DA:-) Greit at du har tillatelse fra Hannah til å ydmyke meg her inne, men som sagt tidligere så får jeg tross alt betalt for å ta i mot dine besudlende ord:-) Nå har jo faktisk jeg et skikkelig Falkeblikk og synet er så bra som bare det tjukka. Dessuten så vet vi begge 2 at du er glad for at du får hele helgerasjonen din med bamsemums i morgen da det er fredag:-) Angående profilen din så ser jeg at du nylig har barbert deg igjen, så litt ros for din bartehygiene skal du ha vennen:-)

Skrevet

Har selvfølgelig ikke tatt kvelden, er jo natteravn av verste sort, vet du! :) Phøøø, hadde du hatt falkeblikk ville du kanskje hatt muligheten til å øyne microorganismen du kaller "littjkar'n" mellom valkene dine en gang iblant, men siden synet ditt ble svært svekket etter en hjemmebrenningsulykke på din13-årsdag, der du satte et hb-apparat i fyr og flamme da du forsøkte å stime sats lagd på bamsemums, har du hatt store problemer med å få øyekontakt med junior :) Syns faktisk synd i deg når det gjelder akkurat dette temaet, vet at det er et svært ømt punkt for deg. Lover å forsøke å ikke mobbe deg for det ved senere anledninger :)

Skrevet

arggghhh ser ut som det nok en gang blir en kamp her??? Du er egentlig en ganske anoying kjærring tjukka:-) Ikke tro at du får det siste ordet her... HØRER DU????? Jeg kommer helt sikkert tilbake i morgen å fillerister deg på nytt, men nå må jeg bare legge meg:-) god natt..

Skrevet

Hvem skal filleriste hvem, sa du? :) Må legge meg, jeg også. God natt og sov søtt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...