Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Gruergruergruergruergruergruergruergruergruergruergruergruergruergruer meg noe så inni helvete!!!!!!!!!!!!!!! 10 timer å 15 min igjen *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Skjønner deg godt! Vi har v¨rt første 12 oktober og jeg er allerede i ferd med å få magesår. Det tar jo en hel dag!! Si fra hvordan det gikk da? Skal krysse fingre for deg. Klem ***
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Lykke til! Kjenner følelsen, har alt vært på 2, og har et 3 i vente i jan.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Det gikk jo så fint!!!!! Var skikkelig nervøs, å sikker på at jeg kom til å spy når de begynte:/ Men bf var akkurat som et lam, å gikk med på alt jeg sa, derfor slipper vi unna rettssak, å flere rettssforberedende møter:) 10 års mareritt er over!!!!!!!!!!!!!!!!! O lykke:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Jeg må også i rettsforberedende møte. Gjelder eks mann som kom fra et fattig land. Han gjør krav på halve formuen-enda vi var gift i svært kort tid. Må for første gang gi bort mitt lille gull på 9 uker -(har en annen pappa som har valgt å ikke være sammen med oss). Jeg gruer meg innmari.-Har også hatt problemer med å finne barnepass. I dag er lille gullet skikkelig gretten. Jeg frykter at han enser min stemmning og jeg blir veldig deprimert over at det er slik. Kan så mange som mulig krysse fingrene på mandag? Og en annen ting: Ville dere oppgi at jeg har et barn som trenger et sted å bo?Har nettopp kjøpt leilighet...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Skjønte ikkje heilt kva du meiner med å gi beskjed om at du har eit barn som trenger eit hjem? Men eg skal krysse fingrene for deg på mandag! Så er det økonomiske dere må i retten for?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Min eks mann fra et 3.verdensland krever masse penger -enda vi kun var gift i svært kort tid. Mitt barn har en annen ny far (vi bor ikke sammen). Skal jeg bruke det argumentet i retten at jeg har et barn og dermed feks ikke kan selge leiligheten, dersom de er ut etter penger? Poenget er at dette er et rettsforberedende møte.-Min advokat vil bruke at leiligheten jeg kjøpte omtrend kun er gjeld. Jeg har altså ikke råd å betale en sak i retten. I tillegg har jeg en liten unge som jeg må ta meg av... Kanskje litt forvirrende, men jeg er kjempestressa......!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Skjønner deg godt. Håper virkeleg det ordner seg for deg. Og eg skulle no tru at eit barn ville spille ein stor rolle i dette. Kan ikkje skjønne at dei vil gjere så du ikkje har ein heim å gi det. Eigde dere sammen da, siden han kan kreve penger ifrå deg? Og dei vil vel vektlegge det du evt. har i gjeld, noko anna kan eg ikkje skjønne. Håper det går bra for deg!! Og det gjer det heilt sikkert, krysser ihvertfall alt eg har for deg!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Vi hadde en muntlig avtale om særeie, men det teller ikke , siden det er en muntlig avtale. Jeg hadde også lånt ham masse penger-de blir fra hans advokat ansett som en gave. Og i tillegg il han ha egenkapitalen jeg klarte å spare (ca70.000). Uten de pengene kunne jeg ikke ha kjøpt. Jeg ble gravid noen måneder etter jeg søkte om separasjon-og barnet ble født noen uker etter separasjonen har vart i ett år. Noen mener barnet vil sverte min sak. Ble aldri gravid før....så jeg valgte å beholde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå