Gå til innhold

Smileys på NOKIA N73?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg nokia N73, men finner jo ingen smileys når jeg skal sende meldinger! Er det mulig at en moderne mobiltelefon ikke inneholder smileys!!??????!?!

Noen som har samme telefon som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke!! Jeg har N73 jeg også, så jeg fant ut at eneste løsningen er og lage maler som smilys og det funker kjempefint!!! en av de smartere tingene jeg har tenkt ut :-))

Skrevet

Er heller ikke tastelås på dem, men det er ett program de kan legge inn der du kjøpe den.Autolock heter det. Kan være at de har gjort det, men tenkte å si det sånn i tillfellet :-)

Skrevet

det er tastelås da , jeg har det uten å ha lagt inn noe -trykk på knappen til venstre over den grønne og fort på * - tasten.

Skrevet

Det var tastelås på den da jeg fikk den. Helt idiotisk at det ikke er smileys! Men de du har laget på maler blir vel ikke ordntlige, sånne runde gule du vet? Det blir vel bare de kjedelige strek og parantes og sånn?

Skrevet

Ja men på nokiatelefoner er det alltid sånn, iallefall på de jeghar hatt og. Men Hvis du skriver i paranteser og motaker har en tlf som kan 'lage' gule ansikt så kommer det opp hos vedkommende. Du vil aldri kunne motta eller sende sånne på N73. Denne tlf er en kontortelefon med funksjoner deretter, er mer ungdomstelefoner som har sånne smilys.

Skrevet

Nå ble jeg sur :-( :-( :-( :-( Men takk for svar...:-)

Den forrige nokiaen min hadde masse smileys....

Jaja. Kameraet er jo dritbra iallefall, det får være en trøst:)

Skrevet

jeg har helt ny nokia, og der er det smileys :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...