Gå til innhold

Flere her som har babyer som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten periode på natta hvor dem ligger skikkelig urolig?

Gutten min er 5 mnd. og har en periode rundt kl. 00 hvor han ligger skikkelig urolig.. Han "kaster" hode fra side til side, trekker bena opp, og veiver med armene. Han våkner ikke ordentlig, men begynner og sutre/gråte litt i søvne.. Gir han da smokken, og han roer seg litt, før han blir urolig igjen.. Å så plutselig sovner han ordentlig igjen..

Pleier dem å ha perioder med urolig søvn om natta? Han er ganske presis hver natt også.. Han har holdt på slik en god stund nå..

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente meg til dels igjen i dette ja. I perioder sover lillefrøken her forferdelig urolig, uten at jeg skjønner hvorfor! Noen ganger er det flere netter på rad, men så kan det gå lenge i mellom. Det starter som regel rundt midnatt her også, og det varer ofte leeeenge. Sist gang hun hadde en slik raptus varte det fra i halv ett-tida til det ble morgen. Kunne gjerne tenkt meg å vite hva som er årsaken.

Skrevet

Dette var litt sykt. Gutten min som er 2 dager eldre enn din, gjør akkurat det samme! Rundt 23-24...

Skrevet

Hm.. Har tenkt på at han kanskje drømmer, eller har vondt i magen.. For han ynker seg jo til tider.. Men er så rart at det skjer til samme tid hver natt..

Skrevet

Drømming har jeg også tenkt på, men som du sier er det jo litt rart at det skjer til samme tid. Er ikke så greit å vite med disse små nei. Og så får man jo litt vondt i mammahjertet sitt også.... :-)

Skrevet

Ja, gjør det! Ikke noe særlig å høre at han ikke sover så godt.. Men jeg vil jo ikke ta han opp og vekke han heller.. Men jeg får aldri sove før han har roet seg..

Men siden flere babyer gjør det samme, så er det vel kanskje ganske normalt, får trøste oss med det!

=)

Skrevet

Det er rundt midnatt vi sover dårligst.

Det gjelder alle,også babyer.

Det er innsovningsfasen,før drømmefasen ,hehe.

Leste det her om dagen..

Så med andre ord,det har en naturlig forklaring.. :o)

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her ja. Sover ikke noe særlig selv når dette står på.

Men noe veldig galt er det vel ikke i veien nei. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...