♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Ser at det er mange som får vite jente når det er 3 streker og mange når det er to streker... Hva har dere fått høre??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 hehe..altså kjønnsleppene vs kjønnet på gutten... vi får ofte høre om det er 2 elr 3 streker når vi er på ordinær ultralyd..dvs at de har sett om d er jente elr gutt...
Athina' Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Se her så ser du hva du skal se etter, og på noen av bildene ser man tydelig strekene :-) http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Har ikke noe å se etter jeg..Bare lurer på hva dere har fått høre? Jeg fikk høre 2..så dem ikke.
Athina' Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 ÅP 2.tri har det vært snakk om det i dag, og noen har fått fortalt at jm så 2 og andre at jm hadde sett 3 men uansett sa da jm at det var jente
aanonym Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Mener du at 2 strekr er det ene kjønnet og 3 det andre? Jeg skal ha min andre gutt, og det vi har sett på begge UL var en helt tydelig liten "tissemann". Ingen streker i det hele tatt.
Cybermom♥ Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Det er jo 2 LYSE streker og 3 MØRKE streker hos jentene da. Kanskje det er derfor man blir litt forvirret? Kjønnsleppene er de litt bredere, lyse strekene, mens kløftene på hver side av dem er smalere og mørke.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2007 vet ikke jeg nei, hva som er rett og galt..de sier nok forskjellig alle sammen..noen sier 2 og noen sier 3..bla bla;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå