Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Da har jeg vært i butikken hvor jeg kjøpte min basson roma. Kalesja skulle visst stå litt sånn i spenn (husker ikke om du lurte på dette). Og kalesja skulle festes på de knappene på ryggen når den lå flatt, og de skulle/kunne (velger vel selv) tas av når man satte opp ryggen. Jeg syns hvertfall vogna ser bedre ut når man tar av knappene når ryggen er oppreist.. Men den blir ikke helt tett..=( Hm.. Var det noe annet da mon tro?
mamma til to skjønne Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har funnet ut av det problemet jeg hadde... Jeg fant til slutt ut at jeg må flytte de plastdingsene kalesjen er festet i,litt lenger bak.Hvis man knepper opp trekket,er det hull til festene der. (Skjønte du?) Og da ble jo alt så mye bedre.. ))) Nå ser jo vogna super ut... Har du gjort det? Er det problemet hos deg også?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hm.. Skjønte ikke helt, men får se på vogna i morgen. Lettere å se=) Men mente du at jeg skal løfte på trekket på sportsdelen og at det er flere huller til å feste kalesjen i under den? Men hvordan går det da med hullet i trekket? Hm.. hehe=)
mamma til to skjønne Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 JA!!! ) Knepp opp knappene på siden,så ser du at det er et hull på hver side. Så tar du de plastdingsene forran løs,og setter de i det bakre hullene. Så knepper du igjen,det er hull i trekket,så de plastdingsene står opp der. Så setter du på kalasjen.... *simsalabim...* ) Jeg holdt på å bli gal av vogna sånn som den var.Så en dag jeg satt i parken,tok jeg en skikkelig gransking...og vuoila... Vogna ble plutselig kjempefin igjen. Håper det er det som er problemet hos deg også da.er jo et greit problem å løse når man bare skjønner Det... ) Er det noe du lurer på,får du bare hyle ut,så skal jeg se hva jeg kan gjøre,er jo blitt rene experten jo... hehe Lykke til.. Ps.Du kan gjerne sende meg en pm eller noe imorgen når du har fått sjekket vogna di. Er ikke alltid jeg leser alt av innlegg,og er ikke alltid jeg får med meg om noe er til meg...Går litt til og fra hele tiden,...
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ja, men da ser jeg på vogna i morgen, om jeg får tid (dåp til helgen og en heeel del å fikse).. Litt sent ute jah.. Men hvis jeg ikke skjønner meg på vogna så kan jeg sende deg en pm. Må jo spør experten! Virka som hun som sto i butikken i dag ikke skjønte så mye av vogna selv.. Trodde de skulle sette seg inn i de forskjellige vognene jeg.. Men takk for at du gidder å hjelpe! Ikke vits i å være anonym i dette egentlig, så dropper den dumme knappen!
mamma til to skjønne Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Gjør det! Det virker ihvertfall som det du sliter med det samme som jeg ja... Men sjekk det,og si fra hvis du ikke skjønner helt,så kan jeg forklare.. Selvsagt gidder jeg og hjelpe,er da så lite atte ) ps.Gutten min er hele 4 dager eldre enn din )
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jøss, så jevngamle da gitt=D Ha en fortsatt fin kveld/natt da! Natta=)
mamma til to skjønne Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 gOd NaTt. Lykke til med barnedåp da! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå