TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Leste på den ene tråden her om babysang i Tønsberg... Hvem arrangerer det? Hvordan får jeg meldt meg på? Og hva går sånt ut på? Det er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å være med på tror jeg:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg vet ikke, men må bare si at for en gangs skyld synes jeg det var masse folk fra nærmiljøet mitt her inne. Merkelig:) Ja og da dytter jeg visst for deg i samme slengen, ja;)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 hehe... Ja...er noen tønsbergfolk her tydligvis:o) Moro det. Lurer på hvem alle er!? Er jo godt mulig vi vet hvem hverandre er fra før da egentlig... MEN... er det ingen som kan hjelpe meg?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg kikker på alle med vogn her i byen og lurer på om de er dibere. Men aner jo ikke. kjenner ingen heller, så jeg er en "ukjent" en for de fleste her i området. Har du spurt på helsestasjonen om de vet noe om slikt?
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg også kikker fælt på alle med vogn eller gravide mager... Kjenner en del med små barn, men tror ingen av de er dibbere. Men det kan jo være folkman har gått på skolemed og sånn. Så du er egentlig ikke herfra nei... Bodd her lenge eller? Hvor er du egentlig fra? Har ikke spurt på helsestasjonen... men så det var to stk som nevnte det i den tråden om hun som skulle flytte til Tønsberg. Trodde ikke det fantes her, men gjør det det, så bare må jeg være med! Litt moro å finne på litt med lillegutt synes jeg... Blir babysvømming etterhvert også, og det gleder jeg meg masse til!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jo, altså jeg er fra Horten. Men har ikke bodd der siden jeg var 11. Og studert osv i Bergen de siste 8 åra. Tønsberg nå. Men er ikke så mange gamle kjente jeg støter på når jeg ikke har bodd i nærheten på 15-16 år
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 ok... nei folk flytter en del på seg etterhvert, merker selv jeg treffer færre kjentfolk om jeg tar en tur til byen, ennå jeg har bodd i området rundt Tønsberg hele tiden. Mange som flytter avgårde for å studere eller reise... Får håpe du trives her da! Jeg liker meg veldig godt! Drar du på DIBtreff og sånn eller? Har ikke vært på det ennå jeg... men lurer på om jeg kanskje tar meg en tur den 29. vi får se!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Har bare vært på ett hittil. Får se om jeg orker å dra helt ut til det treffet. Se de an på formen om det er sykkelvær osv. Kjenner du mange med barn her? Har det vært mange treff? Min skal jo begynne i barnehage snat og dessuten er permisjonen min over:) Så ikke alltid like godt med tid (selv om jeg mangler jobb da).
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Ok... det var på OlsrødPark da også? Vet ikke om det har vært mange treff jeg. lillegutt er født i slutten av mai, så har ikke begynt å tenke på at jeg har lyst til det før nå. Jeg kjenner en del med barn ja. Har 3 venninner som har fått i år de også. Så har jeg et par venninner som har unger på 2 år, og som venter til neste år. Så har jeg faktisk to småbrødre på 1 og 3 år i tillegg... så er en del barn rundt meg ja:o) Koselig det! Kjedelig når permisjonen er slutt da:o( Gruer meg så til den dagen jeg må tilbake i jobb altså! Deilig at du har fått barnehageplass da... Er ikke alle som får det. Tror det skal gå greit her.. bor for tiden i Stokke, og her er det visst full dekning!
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 Fant forresten noe om babysang som var startet av en privatperson på sem. var gratis og... Så får prøve å grave opp litt til. Så også det var i stokke... så får spørre HS på mandag. Da er det vaksine:o( Gruer meg litt til det... men det går nok greit får jeg håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå