Gå til innhold

hva er best. Manuell eller eletrisk brystpumpe?? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Så mye å tenke på.........hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg funker bare manuell. Kjentes ut som om puppen ble sugd i stykker på den eletriske. En annen grunn er at nesten alle er såre i starten og med mange så kommer det litt blod på det såreste. Om du da bruker eletrisk så vil det komme manne blod og puppen kan raskt se ut som en kjøttkake.....

Skrevet

jeg hadde problemer med tette kjertler så for meg funka det best med elektrisk også tok det ikke så lang tid heller blir jo sliten nok fra før! har lånt den ut til flere venniner som har vært veldig fornøyde!

Skrevet

jeg venter nr. 3... jeg har prøvd både manuell og elektrisk... og må si at jeg skal absolutt ikke ha noen manuell igjen...er så tungvindt synes jeg. Det at elektrisk gir noe mer såre pupper enn manuell synes jeg ikke stemmer (på meg ihvertfall) -man må jo bare passe på riktig innstilling slik at den ikke suger tak i alt man har...ta det rolig og heller øke...dessuten har jeg ikke tenkt å pumpe med det første - det blir jo som regel senere når man ønsker seg litt mere barnefri... :)

Skrevet

Dere som er fornøyd med elektrisk, hvilken type har dere?

Har hørt at Avent sin elektriske er bra. Noen med erfaring?

Skrevet

Mitt viktigste tips uansett om man velger manuell eller elektrisk: Kjøp ny! Pumper blir fort slitt, og jeg "arvet" fra både søsteren min og kusinen min. Det kostet meg 4 mnd med slit, ingenting funka ordentlig. Så kjøpte jeg en ny (manuell) og livet ble mye bedre med en gang...

Skrevet

takk for svar jenter:-)

Dytter denne...heller mot eletrisk...men lurer på hvilken som er best...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...