Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 førstegangs her.. lurer på om man får svangerskapsforgiftning, merker man det selv, eller er dette noe legen finner ut på kontrollene???
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det finnes tegn på svangerskapsforgiftning.. Bl.a: hodepine, ødme, blodtrykk, kløe...(Men pass på å skrive ned hvor ofte du har hodepine og lage en sånn liste: lite, moderat og veldig vondt...og sette opp for legen sånn h*n kan finne ut av det.) men som regel er det dette som sjekkes på kontrollene...
mamman til leon og Noah Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 hei jeg hadde svangerskaps forgiftning med første mann... man har mye proteiner i urinen, og man får ofte vondt øverst i magen, høyt blodtrykk, endel vann i kroppen, hodepine... akkurat som man har vondt i panna, det trykker på en måte bak øynene... men man kan ikke få det før uke 23... håper du ikke har fått det
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde det i mitt forrige svangerskap, men merket ikke noe til det. Legen fant det ut på kontroll, blodtyrykket var kjempehøyt og at annet slo også ut på urinen. Selv merket jeg det ikke, derfor er det så viktig med svangerskapskontroller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå