Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Og klærne er så små at de nesten er tørre når de kommer ut av maskinen!!! Er så rart å se alle de bittesmå klærne henge på tørkestativet... er så babysjuk at jeg holder på å dø. klarer ikke helt å fatte at om noen uker skal vi ha en liten baby her i huset... virkelighetssjokk nå... og jeg gleder meg så utrolig mye, kan nesten ikke vente med å ta fatt på rollen som mamma... ÅÅÅÅÅ jeg er så glad for at vi skal få barn!!!!!
Bietta Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Åh, det er så utrolig koselig å gjøre klart til baby! Jeg har malt sprinkelsenga i dag (kjøpt brukt), og holder på med litt andre forberedelser også. Må vel snart vaske opp babyklærne også. Vi venter nr.3, men det er like rart hver gang å se de bittesmaå klærne :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg glemmer aldri det bildet jeg har på netthinnen av hele klesstativet med bittesmå babyklær som jeg vasket før gutten vår ble født Har mange uker igjen denne gangen, og gleder meg ikke så veldig ennå, men det å gjøre klart klær etc er veldig kos!
theafranord Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Såååå koselig innlegg.... Ja det blir nok en tankevekker når tiden nærmer seg og man må forberede og gjøre klart med klær og ting og tang..... Du er heldig du...som er høygravid....jeg er bare i begynnelsen.... Men tenk at jeg er blitt gravid.....håper tiden går fort... Klem...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 tiden går kjempefort den =) er helt fantastisk å se de bittesmå klærne henge der, og den lille senga stå der oppredd med himmel over... ååååååååå vil bli mamma nååå!
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Uvirkelig følelse før de blir født, men man blir raskt vant til at det henger så små klær på stativet etter de er født..hehe Tenker ikke noe over det etter en stund, bare er sånn. Blir noen runder ekstra for vaskemaskinen når man har barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå