Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har fullamma tulla frem til nå er 4 mnd. Men måtte begynne med MME pga. dårlig vektoppgang. Ammer først og gir MME etter hvert måltid. Problemet er at hun har begynt å få magesmerter etter at jeg startet med MME. Hun får NAN hypoallergen. Noen som har noen forslag for hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Prøv en annen type da? F.eks Collett eller HIPP. Kanskje det er luftsmerter hun plages med og? Da kan du istedet for å riste flaska, bruke en gaffel og røre kraftig. Slipper alle luftboblene.. :-)
Mamma til to tette Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Husker du på malt? Ellers kan jeg også anbefale å prøve andre typer, babyer reagerer forskjellig på dem. Vi gikk fra nan til hipp med gode resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå