Gå til innhold

leverpostei på boks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er slik at leverpostei på boks også bare må spises rett etter at den er åpnet, eller kan man ha leverposteien lengere i kjøleskapet enn f.eks. åpnet kjøttpålegg? Synes at jeg leste i Gravid at det ikke er så farlig med hermetisert leverpostei. Har nemlig en åpnet boks som er en uke gammel. Usikker på om jeg skal hive den. Hermetikk er vel i utgangspunktet ganske godt varmebehandlet.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe farlig å spise det :D etter hva jeg har hørt ! så kos deg du!

Skrevet

Jeg ville aldri spist leverpostei som har vært åpnet en uke, mye pga smaksforringelse, men også fordi 1 uke er ganske lenge (syns jeg)..men jeg er litt hysterisk..

Leverposteien må spises opp innen et par dager her, ellers så hiver jeg den.

Skrevet

enig.en uke e absolutt maks.smaker ikkje noe godt med hermetisk leverpostei etter det.ovnsbakt derimot kan eg muligens spise etter en uke,men vanligvis overlever den ikkje mer enn en 4-5 dager hos oss=)

Skrevet

Tror nok jeg kaster den. Er av den hysteriske typen sjøl..

Skrevet

personlig spiser jeg ikke leverpostei engang men :)

Skrevet

jeg ville ha tatt den ut av boksen med n gang den var åpnet, og lagt den i plastbox,da er det sikekrt en uke holdbar, men ikke la skinke på box og slikt ligge i boksen etter åpning, metallet avgir stoffer.. ahr selv blitt alvorlig matforgiftet etter å spist skinke på boks,som lå åpnet i kjøleskapet etter 3 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...