Gå til innhold

Er det bare meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, føler meg sliten å totalt tung..

Her fikser jeg middag hver dag, vasker kler, å vakser hus.

Å når samboeren kommer hjem, så er det ikke et spørsmål om jeg trenger hjelp, å på toppen har jeg bekkenløsning, å dette gjør vondt...

Føler meg så gammel for å være så ung..

Trøtt,sliten å årker ikke noe tilslutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt det til han? I så fall, la vær å gjøre disse tingene. Vask dine egne klær hvis du trenger noe rent. Da gjør han nok noe etterhvert.

Skrevet

nei du er ikke alene... trodde det kom til å ta hverfall en måneds tid til før jeg begynte å føle meg tung og sliten:(

Skrevet

Du må snakke med samboeren din. Det er ikke alle signalene som blir oppfattet. Kanskje han tror alt går fint, siden du ikke sier noe. Av og til så er det bare å be om hjelp, og så kommer den. :o) Burde kanskje være unødvendig...Men slik er det dessverre ikke. Ikke så lett for disse mennene å vita hvordan vi har det heller da, når de ikke kjenner det på kroppen selv.

Nei, snakk med han du! Lykke til!

Skrevet

å ber jeg han om å ta søppla ut, så får jeg beskjed om at jeg spør om hjelp for mye.. Hallo!

Skrevet

Hei. La søppla stå, og røm huseten dag eller to. så skal du se at søppla er tømmt når du kommer hjem. Funka på min mann...hehe

Skrevet

Hehe kanskje det.. Tenkte faktisk å ta meg ei lang helg en fin plass, helt alene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...