Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 har pappan rett på perm. når han går på skole? finner ingenting om dette på nettet!
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Pappaen har vel krav på permisjon uansett om han jobber eller går på skole. Men han vil jo ikke få "lønn" om han ikke tjente noe i fjor. Og han vil jo gå glipp av skole. Dette tror jeg dere kan velge helt selv. 6.uker av permisjonen er minimum pappapermisjon. Om han ikke ønsker å benytte seg av den, faller den bort. Ta en telefon til NAV c',) (www.nav.no)
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 veit ikke hvordan det er for studenter, men min mann (som er engelsk) hadde ikke jobb i tiden vi soekte om permisjon, saa derfor ble hans 6 uker overfoert paa meg. Vi ba aldri om dette, siden jeg trodde de ville gaa tapt, men...naa har jeg 6 uker ekstra, og det klager jeg jo ikke paa!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hei takk for svar dere to! Har vært inne på nav.no å kikket, men kan ikke si jeg fant noe om akkurat studenter.. Men skal ta en tlf til de, og evt. en tlf til trygdekontoret og skolen, bare for å høre:) Vet ikke om han vil ha den permen hell da, for kan aldri innbille meg at han klarer å "gi slipp" på dyrebar undervisning, tror egentlig ikke jeg hell hadde villet det, han går siste året, og da er det mye å få med seg. Men det hadde jo vært utrolig godt for meg, i og med at han jobbet hele sommerferien fra dag 1 snuppa vår var født:( Så har på en måte ikke fått noe spes "hjelp" hvis dere skjønner.. Kunne vært litt godt det da.. Håper ikke jeg høres ut som en sytende mor nå asså, for jeg er ikke sliten eller noe, men ville vært litt deilig å hatt lit tid med dem begge, ikke bare på kveldstid når han er sliten, trøtt og ofte litt grinete hehe
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Studenter tar jo frivillig permisjon, så det er opptil ham!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 JaOk, men så tenker jeg på fravær, vil han få gyldig fravær grunnet pappa-perm? Fordi, får han ugyldig fravær for dette, da skjer det iallfall aldri kan du si! He he ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå