Gå til innhold

Den kosehunden fra H og M....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også en slik en!! Gutten min er ikke veldig fan av den, han er bare glad i den lysebrune og den blå, så hvis du vil ha vår mørkebrune så han du det :-) hvis det er den bamsen jeg tror du mener. Har du bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det var ikke den samme.. hehe. men hvis noen trenger en mørkebrun hund som ligner litt på den der, så må de bare skrike ut! også fra HogM

Skrevet

hei lailamor3. Det var ingen av hundene til stor-smil, så jeg er på jakt etter en annen. Håper du finner en reserve, lykke til i jakten

Skrevet

hei, ja fant bisken din, sendtedeg en pm. Det var dessverre ikke den. Men tusen, tusen takk for innsatsen. setter stor pris på det. Den jeg leter etter er ensfarget beige, har brun snute og svarte øyne, ellers veldig lik. Men har en som ligner, men den vil han ikke ha!

Skrevet

Er det noen som trenger en Hund, så har jeg en! ble kjøpt på HM for ca 2 år siden. Den er mørkebrun og hvit, og blir veldig slapp i fisken hvis den blir brukt mye. har selv 3 stykker, men bare to er favoritter. den siste vil han ikke ha! hvis noen tror det er denne hunden de savner, så send meg en pm så legger jeg ut et bilde av den!

Skrevet

Jeg tror kanskje det er den hunden jeg gjerne skulle hatt.:-) Men fikk ikke til å sende deg pm... Det ligger bilde av den jeg mener under ett nick litt lenger oppe i tråden her.

Skrevet

Jeg har bamsen til stort smil :-) Det er DEN han ikke vil ha, så om noen trenger den, så hyl ut :-)

Skrevet

heisann. Det er en slik hund vi også har:) Sambo va innom butikken i dag og de skulle se på lageret så vi kunne innom i morgen. Kan sende deg en pm i morgen?

Skrevet

Helt topp. Tar gjerne en til, så kan vi ta sjansen på å ha en liggende fast i barnehagen. Vi høres i morgen.:-)

Skrevet

den er litt brukt, men nesten ikke. må en gang i vaskemaskinen før jeg sender den. har bare ligget på hylla her å støvet bort.. hehe. han nekter å ta den! de har jo helt like i lyseblå og beige, og det er bare dem han vil ha :-) hvis du sender meg en pm, så kan jeg sende den til deg i posten. må bare få vasket den først :-)

Skrevet

Prøver å gå inn for å sende deg en pm, men får bare opp melding om at jeg ikke kan sende grunnet postboks er full og sperret.... Kanskje meg som er kløne her....:-)

Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg, men har en sønn som har den samme hunden og er helt avhengig av den, vi har to som går på rundgang i maskinen, men skulle gjerne hatt 10 stykker! Lykke til i jakten!!!

Skrevet

Det er greit:) kjøper om de har jeg så kan jeg heller ha en krise bamse jeg å om du ikke trenger:)

Skrevet

Nå ser det jo ut som om jeg har sporet opp ett par stk her, så sikkert mulig å få tak i en til om du trenger.:-)

Skrevet

hehe kjøper de de har i morgen jeg om de har noen da så kan jeg heller dlee ut ett par hehe:)

Skrevet

Kan være en god ide, ser ut til at det er noen barn rundt forbi som har lagt sin elsk på den hunden.:-)

Skrevet

Nå er innboksen min tømt :-) bare send pm med adresse og slikt så skal jeg sende den oppover til deg vet du :-)

Skrevet

Ja, bare send med en pm dersom du trenger :)

Skrevet

jeg har også en sånn

så rop ut om du trenger den for min sønn har ikke giddet og se på den en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...