Lillnita. Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Mener å huske at den kom i mange forskjellige smaker, og så var papiret gult med en farget stripe, alt etter hvilken smak det var. Noen som husker hvem det var som laget den? Vil ha tilbake den som hadde hvit sjokolade og noe nøtte eller crisp greier, var jo såååå god jo.
overkill Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hugsar ikkje kven som lagde den, men vil tru google har svaret. Eg hugsar berre at den kosta 5 kr og at den var nydeleg. Eg likte best den med rosa stripe.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Ja, jeg husker den. De var kjempegode! Likte og den med noe crisp greier. Tror kanskje det var Nidar som hadde de, men ikke sikker.
Lille Liak Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Nidar er det som stod bak den... synes de va helt sinnsykt gode... mmmmm
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Fader assa.........Jeg husker lissom navnet, men kan IKKE se den for meg.....Åsn smak var det på den?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå