verdensfinestejente Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Sitter og leser på nettet, og blir så forvirret. Diverse steder som feks aftenposten.no står det at det ikke koster ekstra å sjekke inn barnevogn (http://www.aftenposten.no/reise/article1798354.ece) mens på Norwegian sine sider står det "For barn under 2 år, kan man ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje. Dette inkluderer bilsete, barnevogn eller sportsvogn." Hvilke vogner er det som ikke veier over 5 kg? De helt minste trillene? Noen som har noen erfaringer?
Gjest ->>- Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror Aftenposten tar feil, og mener å huske at folk krangla litt om barnevogner på Gardermoen sist jeg fløy Norwegian. Men det er vel ikke det helt store problemet med mindre du skal ha med mer enn tjue kilo bagasje i tillegg.
fox`y Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 jeg hadde me meg sportsvogna til min 2 åring når jeg dro til bergen-newcastle.. d gikk helt fint d.betalte ikke noe ekstra for barnevognen næi.. ikke ble den ødelagt heller:D så tror ikke du trenger å betale.. 5 kg er vell håndbagasjen d eller? vognen får du jo plasttrekk til å sender som bagasje... god tur iallefall...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Når vi fløy med Norwegian nå i sommer, så måtte vi betale pr kolli når vi bestilte billet. Vi kjøpte så vi kunne ha med 6 kolli, og barnevogna var da inkludert i de. Vet ikke om det er spesielt for billigbillettene at du må betale pr kolli jeg?
verdensfinestejente Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Vi har kjøpt så vi kan ha med to kolli innsjekket bagasje hver (oss foreldre). Vi skal være borte i 4 uker så det blir jo litt bagasje, med reiseseng, dyne og klær. Får ringe og spørre. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå