Gå til innhold

NYTTÅRS BARN!!!!


Plompen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp 31.des her, men det spørs om det blir rundt de tider, skal nemlig prøve å få keisersnitt denne gangen, men på SUS er det hvis ikke så enkelt sies det. Så vi får se. Har en datter fra før på snart 6 år, hun ble født vaginalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har termin på selveste nyttårsaften:):)

 

hehe vi får prese om kapp om de gratis bleiene da..hehehe:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 19 desember, men jeg er ganske sikker på å gå godt over termin denne gangen også. gikk 3 uker over med førstemann! så alt er jo relativt ;-) vi får se hvem som får nyttårsbarnet! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk termin 31.12 på UL i uke 18! Men jeg holder enn så lenge på min egen som er 26.12, selv om oddsen for at jeg går over er stor. Får kanskje vite mer når jeg skal på ny Ul i uke 32 pga lavtliggende morkake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 26des i utgangspunktet,men etter UL ble det den 30des. så ikke godt å si. er førstegangs og,så går kansje over tida... :)

uansett når jenta vår kommer,blir vi like gla om d blir i år eller nest år. :)

kommer når hun er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 30.des etter ul, 26. etter mens.Gikk 9 dager over sist så får se når denne finner på å komme ut:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 31.12. Begge mine to foregående fødsler har vært 11 dager før. Men jeg håper på å gå litt over denne gangen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin også nyttårsaften, men jeg satser på å "knipe igjen noen dager (uker)...for å få han ut i 2008. Forøvrig litt dårlig timing denne gangen, min første gutt har fødselsdag 7.januar så nestemann 25. desember, meg selv har bursdag 28. desember, så de juleukene er relativt slitsomme... Trodde selv jeg hadde termin i månedsskifte januar/februar 2008, så feil kan man altså ta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har menstermin 26.12, UL termin ble 4 januar, så en plass midt i mellom blir vel nyttårsaften! Men kan gjeeerne vente til etter kl 0000! ;) Det blir en ekstra spennende romjul på oss des/jan mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har termin 25. desember, men jeg går med tvillinger, så de blir antakelig født i førsten av desember.

Men, jeg har en gutt på 6 år fra før, og han er født på nyttårsaften. Ganske gøy å ha en unge som er født da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg har termin 27 desember, håper å gå over nyttår for ungens skyld.så håper at overtid går i arv for min egen mor gikk 12 dager over med både meg og broren min....men tiden vil jo vise det=)

lykke til allesammen, blir spennede å se hvem som egentlig føder på selve nyttårsaften=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4.januar, og jordmor mente jeg kunne være en uke lenger på vei enn antattt på ul i uke 28. Så vi får se, spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det som vi håpet (se 1.svar) vi fikk innvilga keisersnitt og det blir dermed ikke mulighet for noe nyttårsbarn (termin 31.des). Har fått dato 21.des for KS, så da blir det jule- og bursdagsfeiring på sykehuset for meg istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 1.januar! Det er vel teknisk sett det som regnes som nyttårsbarnet!! Men jeg tror jeg får en del før det men hadde vært artig om hun kommer på terminen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for 1/1-08. Har termin 27/12, med andrejente. Jm jobber 1/1, så vi har en avtale ;o) Men de starter ikke noe fødselsakupunktur av den grunn... så jeg antar at jeg kommer til å gå lenger ut i januar, men det er lov å håpe. Jeg har litt tro på at man "arver" sin mors svangerskap. Jeg gikk overtid med førstejente, og regner med overtid på andrejente også.

 

Mor gikk 17 dager over med meg. Litt usikker på broren min, men overtid med svangerskapsforgiftning vet jeg hun hadde. Så fikk hun permisjon fra sykehuset, før hun skulle settes igang. Mor synes dette var en gyllen anledning til å hjelpe til med flyttesjauen. Galskap kalles det! Det gikk bra :o) Men hun sier jeg må være forsiktig!!! Ikke gjør som morra gjør, gjelder her i huset ;o)

 

Så jeg er fortsatt med i kampen om de bleiene, får man det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 30.desember så får se når barnet kommer! :D

Første gangs gravid så er kjempe spennende, gleder meg no enormt!!

Er litt smålei av å gå gravid nå, får ikke sove om nettene for da er hun våken, og sliter med både kvalme og halsbrann!! Men regner med det er verdt det, men tiden kan godt gå fortere!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...