Arb.ledig husmor Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Svigerinna mi er gravid i uke 39 eller noe, og har hatt litt rier 1-2 dager nå, og i dag hadde ho også tegningsblødning... Og nå skal ho på sykehuset og sjekka om ho e moden, og e ho det blir ho sendt t et anna sjukehus for å bli satt i gang, og så blir eg tante!! Jippi! Sku tro eg ikkje hadde unge sjøl, eller var tante fra før, men glede meg sånn t å bli tante igjen... Klare jo ikkje å legge meg eg no...
Mille** Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Å, så spennende!!!! Gleder meg til jeg skal bli tante igjen, men det er nok enda ganske mange år til. Sååå kos med baby!! )
katlinka Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Så gøy Skjønner entusiasmen.. har en venninne som kan føde når som helst... er kjempespennende Gleder meg til å dra på babybesøk...
Arb.ledig husmor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Dette er mest sannsynlig siste barnet jeg blir tante til også... Derfor e gleden ekstra stor... Og så lurer jeg sånn på om det blir jente eller gutt...
Arb.ledig husmor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Nå har jeg fått oppdattering, og ho hadde 1cm åpning, men sykehuset hadde ikke kapasitet til å ta ho imot i natt... Så da får eg vente t morgendagen å se ka som skjer da... E sååå spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå