♥ McQueen♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har hørt at de ikke anbefaler disse lengre, men hvorfor er de da i salg?? Jeg fikk dette da jeg var baby og jeg overlevde...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 vi brukte det i ei uke. trodde han hadde kolikk, men var "bare" melkeallergi.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Vi har prøvd det...de som er at man ikke skal bruke de mer en 3 dager i strekk.Men jeg bruker og stappe febermåle litt i rompehullet og snurre litt på det og ta ut det.Da får lille mann mere hjelp til og få ut luften.
♥ McQueen♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Hvor lenge må man ha pause før man kan begynne igjen om det er nødvendig??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 husker ikke..men er noe med samråd med lege osv...
Hiv o'hoi Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 har gitt det til lillegutt med god effekt.. tror det er mer at man ikke må bruke det i tide og utide.. kun om det virkelig er nødvendig.. skader nok ikke med noen få gangers bruk..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Dei seier vel helst no at ein kun skal bruke Minifom dersom ein VERKELEG føler at dei har effekt. På apoteket her ville dei faktisk ikkje selje det til meg eingong! Vi brukte det i ei veke før vi droppa det, null effekt. Det er faktisk produsenten sjølv som har gått ut med dette, dei er vel redde for eventuelle søksmål ein gong i framtida... Du kan jo prøve å gi babyen din litt amme-te, fenikkel-, anis- eller kamomillete først, der er det i alle fall ingen parabener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå