Gå til innhold

Hvilken reklame savner du?


(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner di kule coca-cola reklamene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bamsemumsreklamen med den lille bjørnungen

Skrevet

"coca-cola light break" reklamene?

 

Savner Tine sine med de små barna som drikker melk.

 

Lotto reklamen var/er fine:-) "Had no tænkt mæ full tank ja!"

Liker og den med hun som vinner på gamlehjemmet og "gir" kupongen til den sure pleieren:-)

Skrevet

"Doffen har daua" he he

Skrevet

Helt klart.

 

Rema 1000 reklamen, Vil du være med mig hjem i nat.....

Skrevet

Den kaffereklamen som gikk for noen år siden som var en sammenhengende kjærlighetshistorie over mange reklameinnslag. Tok flere måneder før man fikk se hvordan det hele endte til slutt. Den var så søt.

Skrevet

Ja den hadde jeg jo helt glemt, skikkelig bra reklame =)

Skrevet

Tror ikke jeg fikk med meg den jeg, enda jeg ser sååååå mye på TV, he he =)

Skrevet

Den Lotto-reklamen hvor ei har klipt sauen som en puddel

Skrevet

Begynner å bli noen år siden da, Sikkert 10 år siden.

Skrevet

"Olaf, du må vakne. Indianarane kjem!"

 

Var ikke det en tororeklame?

Skrevet

Tine reklamen med de små barna som drikker melk/kefir :-)

Gjest frøkenvetikke
Skrevet

Bremyk, eller Brelett eller hva det var - hun på sykkelen som nynnet den fine sangen, og den tomaten som trillet av plakaten...

Skrevet

Ånei, akkurat den reklama hater jeg mer enn noe annet!!!! FIkk alltid den jævla sangen på hjernen i mange timer etterpå, he he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...