Gå til innhold

vondt, flere? (samme som novemberklubb)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... er i min 28 uke nå ett sted, magen er stor. vist jeg sitter og bøyer meg frem får jeg ett enormt press på magen. har til tider smerter i magen. har vært i kontakt med jordmor, hun mener det er luft smerter.. alt var fint på kontrollen.. men det er jo noen dager siden, dette begynnte etter kontroll. uff.. man blir jo uansett beskymret.. er det flere som opplever det slik? en oppblåst følelse, press på magen.. osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! beygnner min 28. uke i dag! og regner med at vi er like"tjukke" ;)

merker ikke noen smerter når jeg bøyer meg, nei, bare ubehag! men det er bare fordi jeg er stor!

nå veit jeg ikke hvor du bor, men føden på ullevål er iallefall veldig hyggelige, og svarer når man ringer! du kan jo ringe fødeavdelinga di, hvis du er usikker! bedre å ringe for mye enn for lite! de sier ifra om det du opplever er vanlig eller ikke, og er du veldig bekymret, får du alltids komme inn til en sjekk! :)

Skrevet

ubehag er vell mer det rette ordet og bruke ja.. hehe.. skal til jordmor igjen om 2 uker.. hører til haukeland sykehus.. tror ikke akkuratt at fødselen er i gang.. hehe.. men det er nok sikkert som du sier, begynner og bli stor ja.. hehe

Skrevet

hmmm..hei vi har termin samme dag...jeg og har hatt avog på vont i magen hele svangerskapet....

men det er veldig langt nede i magen da...

ikke luft smerter,får vont når bøyer meg og setter meg ned litt hart..

tror det er bare for er ømm eller noe sånt..

men oppblåst føler jeg meg heletiden hehe....press blir det jo og,barnet tar jo plassen så alt kommer høyer opp..

må trekke pusten dypt til tider...

Skrevet

Jeg tror vi har det litt likt , jeghar hatt sånn ømhet/press i en ukes tid nå men tror det pgav størelsen på magen ,prøver å tenke så lenge han sparker i magen min så har han det bra :)

 

Skrevet

tusen takk for alle svar=) godt med beroligene ord=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...