Gå til innhold

2b@rnsmor-27*

mamma til to små gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på et innlegg her hvor du hadde skrevet ei oppskrift på kinamat. Med amerikansk blanding, ris, kylling og egg (noe mere også kanskje?). Lurte egentlig på hvor mye sånn ca du brukte av hver ingrediens til f.eks. en eller to personer??

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her enda??

Skrevet

hei!

så innlegget først nå jeg...

jeg brukte 1 pose amerikans blanding, ris til 4 personer og to pakker med sånn salatkylling fra prior. og 5-6 egg som jeg piska sammen og hadde over. rørte sammen hele tiden til egget var stivt..

dette blir til ca 4 pers.. serverer med brød eller rundstykker til

Skrevet

Hørtes veldig godt og lettvint ut=) Tusen takk skal du ha!!

Skrevet

det er det!!!

og ganske så sundt også!!!

i dag laget jeg en liten vri, og brukte halv pose med amerikansk blanding og halv pose med wok-grønnsaker... og 1/2 purre oppi.

Skrevet

Det hørtes også veldig godt ut, blir skikkelig sulten jeg nå =)

Skrevet

hele woken min er står på ovnen helt full av mat!!!

skal fryse med i porsjonspakker og ha som niste på jobben innimellom ut over høsten..

Skrevet

Det var jo super genialt!!!!

Har tenkt lenge på hvordan jeg skal få spist sunne og enkle middager på jobb når jeg skal jobbe kveldsskift når jeg skal begynne igjen.

Tusen takk for tipset =)

Skrevet

Hvordan varmer du det opp igjen forresten så det blir like godt?? Siden det er egg i det liksom....

Skrevet

tar det i microen jeg.

merker ikke noe..

men det er faktisk også veldig godt å spise kaldt!!!!!!! så gjør oftest det =)

Skrevet

Det blir lettvint på jobben med mikro ihvertfall. Flere gode og sunne småretter som kan fryses kanskje?? Prøver å gå ned en god del kg som er til overs, så må ha planene klare til jeg skal begynne å jobbe igjen. Jobber i matbutikk så som regel blir de usunne fristelsene for store når man skal kjapt lage seg litt mat....

Skrevet

ingen flere lysglimt fra meg i dag nei.......

nå er det natta her =)

jeg skal også ned noen kg fremover... så jobber med saken...

men salat og et par skiver veldig gdrovt brød er jo også godt da! og kan jo fint tas med som niste.....

Skrevet

Kanskje vi kan sende PM til hverandre da med litt tips, matoppskrifter og ikke minst oppmuntring på den harde veien med kampen mot kiloene?? Er det lov å spørre hvor mange kg du skal ned? Her er det i første omgang 15kg som skal bort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...