mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Var inne på et innlegg her hvor du hadde skrevet ei oppskrift på kinamat. Med amerikansk blanding, ris, kylling og egg (noe mere også kanskje?). Lurte egentlig på hvor mye sånn ca du brukte av hver ingrediens til f.eks. en eller to personer?? =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hei! så innlegget først nå jeg... jeg brukte 1 pose amerikans blanding, ris til 4 personer og to pakker med sånn salatkylling fra prior. og 5-6 egg som jeg piska sammen og hadde over. rørte sammen hele tiden til egget var stivt.. dette blir til ca 4 pers.. serverer med brød eller rundstykker til
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Hørtes veldig godt og lettvint ut=) Tusen takk skal du ha!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 det er det!!! og ganske så sundt også!!! i dag laget jeg en liten vri, og brukte halv pose med amerikansk blanding og halv pose med wok-grønnsaker... og 1/2 purre oppi.
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Det hørtes også veldig godt ut, blir skikkelig sulten jeg nå =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 hele woken min er står på ovnen helt full av mat!!! skal fryse med i porsjonspakker og ha som niste på jobben innimellom ut over høsten..
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Det var jo super genialt!!!! Har tenkt lenge på hvordan jeg skal få spist sunne og enkle middager på jobb når jeg skal jobbe kveldsskift når jeg skal begynne igjen. Tusen takk for tipset =)
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Hvordan varmer du det opp igjen forresten så det blir like godt?? Siden det er egg i det liksom....
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 tar det i microen jeg. merker ikke noe.. men det er faktisk også veldig godt å spise kaldt!!!!!!! så gjør oftest det =)
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2007 Det blir lettvint på jobben med mikro ihvertfall. Flere gode og sunne småretter som kan fryses kanskje?? Prøver å gå ned en god del kg som er til overs, så må ha planene klare til jeg skal begynne å jobbe igjen. Jobber i matbutikk så som regel blir de usunne fristelsene for store når man skal kjapt lage seg litt mat....
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 ingen flere lysglimt fra meg i dag nei....... nå er det natta her =) jeg skal også ned noen kg fremover... så jobber med saken... men salat og et par skiver veldig gdrovt brød er jo også godt da! og kan jo fint tas med som niste.....
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2007 Kanskje vi kan sende PM til hverandre da med litt tips, matoppskrifter og ikke minst oppmuntring på den harde veien med kampen mot kiloene?? Er det lov å spørre hvor mange kg du skal ned? Her er det i første omgang 15kg som skal bort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå