Gå til innhold

å være borte fra baby i netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med dette? Vi skal på brylluosreise når vesla er 15 mnd. og skal være borte i 5 netter. Jeg er så utrolig redd for alt mulig, at hun ikke skal huske oss igjen når vi kommer hjem, hvordan hun reagerer når vi er borte så lenge osv. Hun skal være hos besteforeldrene sine som hun kjenner veldig godt - men er det noen som har vert borte så lenge og det gikk helt fint?

Huff....men en gang må jo være den første også, som er mer enn en natt da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert kjempe fint! Hun skal være sammen med noen hun kjenner godt, og kommer sikkert ikke til å savne dere når dere er borte.

Det som kan skje er at hun blir sutrete og klengete når dere kommer tilbake - og at hun blir lei seg hvis hun tror dere skal gå fordi hun er redd dere skal "forsvinne" fra henne igjen. Men det går fort over :-)

Reis bort og kos dere - hun tar helt sikkert ikke skade av det :-)

Skrevet

Når babyen er 15 mnd går det sikkert kjempebra!!! Klart hun vil savne dere, men er jo hos trygge mennesker!! Enig med hun over, kommer sikkert til å være litt klengte og sutrete når dere kommer hjem...men det går nok over fort skal du se!

Ei på småtroll 0-1 år som skal reise 1 uke til syden uten sin 3,5 mnd gamle baby.....da kan man snakke om "galskap"

Bare reis og kos dere!!

Skrevet

Vi var borte fra jenta vår i 5 netter når hun var 13 måneder og det gikk kjempe fint. Hun var hos sin mormor, og når jeg ringte hjem hørte jeg hun storkoste seg i bakgrunnen. Ikke noe sutring i det hele tatt. Det var mye verre for meg enn for henne :) Dessuten er det veldig deilig å komme hjem igjen, og når vi kom og hentet henne var hun blid som ei sol. Hun var nok litt urolig den første natta hjemme, måtte opp i senga si for å se om vi var der. Dra på bryllupsreise og kos dere masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...