MamaMia76 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg er omtrent 14 fullgåtte uker nå. Den siste uken har jeg skjedd ting i magen som jeg ikke har kjent før. Det kjennes nesten litt leamus-aktig, bortsett fra at det bare kommer en, kanskje to, små "dunk". Det kjennes stort sett ut som om det er på venstre side av navlen omtrent. Kan det være liv jeg kjenner? Det er vel egentlig alt for langt opp? Eller er det slik at den lille kan sparke oppover kanskje?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 jeg kjente ikke liv så tidlig (er 1 gangs) men det er mange som har beskrevet de første sparkene som leamus så det kan godt være det du kjenner. Om det er langt oppe å kjenne liv vet jeg ikke,men det kan jo hende at babyen sparker oppover som du sier. Jeg er 22+5 i dag og jeg kjente det først da jeg var 21+4, hvor godt man kjenner det kommer an på morkakens plassering og om man er godt polstret fra naturens side.
Kakebakesøte Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er nok liv du kjenner Er det ikke herlig!? Kan jo hende den lille har dultet borti noe som presser oppover også, det har jeg tenkt hvertfall de gangene jeg kjenner noe rart litt langt opp.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Mine første spark kom da jeg var ca 16 uker (er førstegangs) og de kjentes akkurat slik ut! Første dagen var jeg usikker på om det virkelig var spark, dagen etter var jeg helt sikker for da kom det mange flere, og allerede fire dager etter første leamus-dunk, kjente jeg det med hånden utenpå magen. Nå er dette halvannen uke siden ca, og jeg kjenner massevis av spark hver eneste dag. Er helt fantastisk! Sparkene er sterke og jeg kjenner det godt når jeg legger hånden på, så du kan glede deg! Som sagt;det begynnte akkurat slik som dine spark, og økte kjempefort Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå