Gå til innhold

Noen som vil veie seg med meg???


2 herlige gutter og 1 mann=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan gjerne være med deg å veie meg :)

Går ikke på noen kur, men prøver å spise sunt, trille turer og jogge sånn til å starte med..

 

Vil gjerne være anonym siden jeg kjenner så mange her inne og fordi jeg er utrolig flau over å veie det jeg gjør..

 

*tungvekteren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg skal begynne på reductil i morgen... og skal ha veiedager på fredager har jeg bestemt meg for...

så bare heng deg på vis du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan veie meg med deg jeg, i mangel på noe bedre å foreta meg ;) Viljestyrken og motivasjonen er totalt fraværende, og selv om jeg gjerne skulle ønske det, greier jeg ikke ta tak i megselv. Men er bare en måte å få det til på, og det er å begynne. Så. Da sier vi imorgen da? :)

 

Betyr at jeg bør krype til sengs nå, for jeg kjenner at jeg har lyst til å raide kjøkkenskapene, og DET skal vi da ikke ha noe av ;)

 

Ea's mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Henger meg på her jeg!!!

 

Startvekt : 110 kg !!!!!!!!

 

Lykke til og vær så snill og gi råd om man vet av gode ;)

 

*tungnok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hello,jeg blir gjerne med på denne tråden jeg oxo :o)

 

Da jeg veide meg sist fredag veide jeg 104,5 kg.

Har begynt å trene 2-3 i uka,og å kutte ned på mye av det usunde,så da får vi se :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kokkis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle vi ikke veie oss sammen eller?? Jaja, jeg fortsetter jeg da, hadde vært greit å ikke være helt aleine..

 

 

01.08.07: 112kg

23.09.07: 98kg

28.09.07: 97kg

05.10.07: 95kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja; Hvordan i all verden har du klart å gå så mye ned i vekt på så kort tid?? Så flink du er:)

Jeg vil gjerne være med å veie meg, men jeg har ikke noe vekt, så må kjøpe det først og fremst. Men jeg er så dårlig på dette!! Kjeder meg, og da spiser jeg... Har lagt på meg over 10 kg siden fødselen for 5 mnd siden, og jeg orker nesten ikke å gå på tur siden jeg har så mye vondt i beina. Var hos fotpleie i dag, og hun sa jeg hadde betennelse i kroppen... Skal til legen på onsdag, så da får vi se hva han sier.

 

Vel, nok klaging; Jeg blir med når jeg finner en vekt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere så spiste jeg høyst 2 ganger daglig, og da helst på kvelden, nå spiser jeg 5-6 små måltider, og til middag spiser jeg bare en tallerken, og varmer ikke opp middag til kvelds igen, sånn jeg gjorde før.Ikke spiser jeg godtteri og sjokolade, og jeg er bevist på fett og sukker generelt.

Jeg har jo slanka meg tidligere, men har aldri klart det før, men det har mye med tankegangen å gjøre. Nå tenker jeg ikke slanking, men livsstilomlegging, har ikke tenkt å gå på en 5mnd kur, for så å gå tilbake til gamle synder. Og jeg tenker nå på mat som næring, hva har kroppen min godt av, istede for å tilfredstille lyster.

 

Denne uken sto vekta på 94,3kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95kg idag, faen også. Men kroppen må vel få tid til å hente seg inn litt. Håper på bedre resultat neste uke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Et slanketips jeg fikk vite av en kostholdsekspert i forrige uke:

 

Spis litt ananas før måltider, litt sammen med måltidet og etterpå. Skulle visst være veldig effektivt. Jeg husker ikke helt hvorfor...skal sjekke notatene mine etterpå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke vært her på en stund...og denne tråden tar jo ikke heltg av akkurat da....men er 110 kg nå....så får vi se om 1 uke

 

*Mira*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

hei!! Å kan jeg bli med å veie meg sammen med dere å? Fikk vekt til jul så nå kan jeg begynne å følge med fra uke til uke:)

 

26juni va jeg hos legen: veide da 103kg

I dag den 1januar veier jeg 92,3kg

 

Er hvertfall på rett vei da selv om jeg har laaaangt igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Har lest hele tråden og jeg synes dere er kjempeflinke!

 

Jeg skal hoppe på...107.5 i morges. Håper jeg veier litt mindre til fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...