Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Ja, da er jeg og Camilla på vår første tur uten pappa :-) Kjøreturen nedover gikk over all forventning, kuttet hull i lammeskinnet slik at jeg kunne ha det i bilstolen, og Camilla lå og koste med det hele veien :-) Sov ikke så mye, men pludret, smilte og lekte med lekene sine! Sutret ikke i det hele tatt! Er så stolt av henne lille godklumpen min :-) Håper bare det går like bra på vei hjem igjen og at hun sover greit mens vi er her i Kristiansand. Sovnet veldig greit nå i kveld...krysse fingrene :-) PS, i natt sov hun rundt for 4 dagen på rad, men det blir det nok en slutt på for en periode ettersom vi nå er på tur :-) Gooood helg alle sammen!!!
Millapril Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Wow, du er jammen meg tøff! Tur alene og greier. Jeg synes jeg er tøff som tørr å ta t-banen alene jeg...hehe Supert at det gikk så bra, så krysser vi fingre for at gode søvnvaner holder seg selv om dere er borte! Kos dere masse!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Så flott at det gikk så bra. Lykke til videre og kos dere masse. Her lader vi opp til den store kjøreturen neste uke ned til Tyskland. Tenker det blir spennende ja.
Bellen^2 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Så flink hun er som klarer å underholde seg selv. Jeg måtte sitte bak med Sebastian og sang meg gjennom hele barnesang repertoaret mitt utallige ganger. Tror Sebastian og jeg var like lei "En liten lofot torsk jeg er" m.m. på vei hjem:) Krysse fingre og tær for at sovemønsteret hennes holder seg da. Det hadde jo vært superdeilig!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Det skal jo sies at jeg har bilstolen hennes i passasjersetet foran da :-) Har koblet ut airbagen der så da ser hun jo meg og jeg kan gi smokken om det trengs. Så me har joksa lite granne :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Så flink hun er lille Camilla! Hun har en tøff mamma som tør å dra på en så stor tur alene. Det er flott at du gjør det og flott at det går bra. Kos dere masse begge to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå