Gå til innhold

WEST HAM!!

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere, jeg trenger litt hjelp her! Skal bestille fotballtur til kjæresten min i julegave! (tidlig ute! hehe) og har funnet en kamp jeg vet han vil gå på.

Derfor: Er det noen her ute, eller noen flinke samboere, som kan hjelpe meg litt. Vet at hjemmebanen til West Ham ligger i London. Men HVOR?! i forhold til sentrum osv.. Og kanskje noen tilogmed vet om noen hotel i nærheten...? Da hadde jeg jommen blitt glad =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe hermegås!

;)

Jeg har nettopp bestilt dette i julegave til kjæresten min. Jeg er like fan da, og vi skal på West Ham - Man U. i romjulen:)

Artig at det finnes flere West Ham fans!!

Upton Park ligger vel på østkanten av London, det er ikke så veldig fint strøk der, vårt hotell ligger en kjapp taxitur unna. Det er ganske mange hoteller som er stengt i romjulen, men jeg fikk tips om et kjempegreit et, fra en WH-supporter, og det var rimelig også.

Men nå vet jo ikke jeg hvilken kamp dere skal på.

Skrevet

du er jo som sendt fra himmelen du!!!!! ;) Yndlingslaget til kjæresten min er man u, så det er denne kampen jeg skal bestille til.. helt i slutten av desember ikke sant? :) kan jeg være så frekk å spørre om hva hotelet du har booket heter?

Skrevet

hehe ;P Jada, typen er Man U. supporter. Jeg er likegyldig. Så dette blir en guttetur!! :)

29 des. var det ja. Da tar jeg en kikk på linken jeg! TUUUUUSEN TAKK!!!!!!

Skrevet

ligger hotelet i sentrum forresten?

Skrevet

Nei, det ligger på østkanten i London, altså rett ved Upton Park (hjemmebanen til West Ham.)

Men det tar ikke særlig lang tid med undergrunnen.

Skrevet

takk takk. da får jeg se hva jeg bestemmer meg for =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...