Heidi med to gutter + spire Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen som har ett godt forslag om ett flott lokale i oslo området evnt akerhus el lengre unna.....? Vi ønsker å ha med alkohol og mat selv, men at de skal stille med servitører osv.....
mamma >to gull Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Nordstrandhuset (ligger nedenfor Sæter krysset..) Der kan du i hvert fall ha med mat og drikke selv..:-))
Heidi med to gutter + spire Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 er det ett fint lokale??? takk for svar! Ble bestemt i dag at vi skal gifte oss 9 feb, og ser at jeg har dårlig tid....
mamma >to gull Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Har ikke vært der enda, skal i bryllup der til helgen faktisk:-) Det er nå i hvert fall plass til mange gjester der... Gratulerer med giftermål:-)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 takk for det! Hvis du har mulighet hadde det vært flott om du fortalte hvordan det var der:)
mamma >to gull Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Skal prøve å huske det, hvis ikke bare rop på meg, så skal jeg fortelle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå