*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Leste at det kunne være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Men kan det være noe annet også?? Legen spurte om jeg hadde vært oppe og tisset på natten. men det gjør jeg hver natt og hele dagen også. Tisser helt ekstremt mye. På natta er jeg oppe ca 4 ganger. Kan det ha innvirkning på eggehvite i urinen? Er jo bare 14 uker. Håper på svar :-D
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 Fant ut at utflod kan føre til eggehvite. Da var det det som gjorde det. Lønner seg å lese litt før jeg spør, he he
mamman til leon og Noah Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 hei jeg hadde akkurat det samme, og jordmor sa det kunne komme av stress, hvis man var veldig sliten eller hvis man hadde utflod.. man kan ikke få svangerskaps forgiftning før i uke 23... men det er mange andre symptomer som følger med. Håper du slipper unna det jeg hadde det forrige gang, tilbrakte endel tid på sykehuset... kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå