Gå til innhold

toppen av frekkhet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt å titta på facebok sammen med ei veninne av meg,hadde aldri vert der før,så var litt nyskjerrig på hva det egentlig var.vi bladde gjennom bildene til en felles bekjent av oss,plutselig dukka sønnen min opp der!!på to bilder ett når han var baby og ett tatt for noen få uker siden..fyy faen tenkte jeg!frekt eller?? er litt den skeptiske typen jeg og synest absolutt ikke noe om å legge ut bilde av ungene der.hvertfall ikke min gutt!hva synest dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare frekt, det er ulovlig! Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt klart ifra at bildene skal fjernes innen 24 timer, ellers hadde jeg anmeldt personen for brudd på personvernloven. Ingen har lov å legge ut bilder av andre uten deres tillatelse! Dette hadde jeg IKKE godtatt!!

Skrevet

Det er dessverre mange som ikkje forstår kvifor det er så farleg. Søstra mi har lagt ut masse festbilder av folk, men ikkje sagt i frå. "Alle gjer det jo". "Det er vel ikkje så farleg". Var svaret eg fekk når eg kommenterte det.

Sei i alle fall i frå til han/ho som har lagt ut bilda.

Skrevet

Det var ganske tankeløst av denne bekjente å legge ut bildene, ja, men å anmelde synes jeg kanskje var å ta litt av.....Hun/han vil nok fjerne bildene rimelig fort når du sier fra hvordan du føler det.

Skrevet

prøv å gi rolig beskjed til hun først, det er rett og slett ikke alle som tenker over det. eg vet eg ikke hadde tent så mye over det viss eg hadde lagt ut et tilfeldig bilde av ungen min med en anens unge i bakgrunnen

ikke vits i å lage oppstyr når hun ikke har gjort det foor å krenke deg, eller fornerme eller skade deg

Skrevet

ja skal ta det rolig opp med henne,var sikkert ikke vondt ment fra hennes side.men blir jo litt sjokka når den lille uskyldige gutten min plutselig dukker opp blant en hel haug med feste bilder.må si jeg måtte beherske meg kraftig når jeg så det,for ikke å kaste meg over telefonen.uansett...hadde aldri falt meg inn å legge ut bilde av barna til noen eller noen andre for den sagskyld på internett.

Skrevet

men det er virkelig ikke alle som er så beviste å det punktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...