Gå til innhold

facebook og en x

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser han skal ha bursdag, og har invitert ganske mange hundre til bursdagen sin på en uteplass. nesten 200 stk, så og si alle på vennelisten hans... (dette dukka opp på "info-siden" når jeg logga på, han har laget en egen gruppe hvis dere skjønner.) han har invitert alle x'ene sine, tross han har ny dame, men ikke meg. vet det er teit, for hadde nok sikkert ikke dukket opp (da måtte det i tilfelle ha vært hvis typen min og venninnene mine også skulle), men lurer så på hvorfor han har trykket meg bort fra vennelisten når han har sendt ut invitasjon til gruppa!! merker jeg ble litt skuffa, dette er en jeg snakker kjempefint med den dag i dag hvis vi møter på hverandre, og han snakker bra med typen min å! (som han kjenner bittelitt pga samme treningssenter og felles kjente)

tror jeg må være hormonell eller noe, for ble så skuffa, hehe. nesten lyst å sende han en "message", MEN SKAL IKKE, vet det blir heeelt teit, haha! men trodde ikke han hadde noe i mot meg, og nå lurer jeg på hvorfor alle de damene han hadde etter meg er invitert. æsj, for noen dumme tanker, sitter alene i kveld og kjeder meg litt jah!

kom med innspill da, hvorfor tenker jeg sånn? vi var liksom bare ute et par måneder, men vi hadde altfor ulike interesser. så møtte jeg han jeg bor med og har barn med nå. er jo ikke interessert i han, men følte meg så utenfor nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de andre exene single? I så fall kan det jo hende at han ikke ber deg fordi han tror at den nye typen din ikke vil like det.

Skrevet

når jeg tenker meg om så er de jo det begge jentene da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...