-Mariposa- Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Liten oppdatering på hvem som er her inne? Jeg er ikke så flink til å huske nick, men husker i alle fall: Frøkna Bare Ine Hobbs Gladjent@ Barn i hodet LilleKikki Jumpy Fortvilia Catth Tweak Jenta fra havet TauZa og AwholenewWorld, men hun har jeg ikke hørt noe fra på lenge. Er dere her jenter? Noen jeg har glemt? Helt sikkert:)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Wow, jeg er imponert over at du kom på så mange jeg!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg er også imponert! Men nicket mitt skrives uten d da.. hihi.. Men det gjør ikke noe! Føler meg nesten beæret siden du husket meg!
proud mama Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Du har glemt meg! *Vinke Vinke!* Fortsatt ikke gravid jeg heller.. Er kanskje ikke så ofte å skriver, men ofte innom å leser på hvordan det går med alle. Skjer dessverre ikke så mye nytt på min kant. Samboer begynner å tø opp for tanken på barn, men holder seg fortsatt til fristen "vi" har satt.. (høsten 08 ) klem fra
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg er her og... Mannen har vel for så vidt sagt at nå venter vi bare på et par ting som må ordne seg (sykdom inne i bildet), og så er han klar :-) så ting går nå i alle fall rette veien, men langt fra gravid er jeg foreløpig...
jinta86 Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 hey jeg venter også på att typen skal bli klar.... =) men ser utt som om han kansje er på gli jippi
jenta fra havet Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Er her fortsatt og like lite gravid..(men det vet vel alle, så mye som jeg skriver..;ob) men er ferdig m tr nå, så kaaanskje de blir muligheter for å overtale til prøving denne mnd??? *håphåpe* og så heter jeg jenta fra havet m liten j:) Hvordan går det m de andre da? BareIne f.eks?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg har skrevet eget innlegg om oppdateringer... =)
Junigull 08 + julispire Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 hei hei! ¨ jeg er her! - men etter en heller merkverdig måned var jeg usikker på hvor jeg kom til å være. rundt EL i starten av august hadde jeg sex med sambo, hvor han kom inni meg.. fikk en del symptomer; f.eks brystene kunne ikke berøres uten at det var sårt. nærmet seg TR.. men hun kom ikke.. ikke tegn til henne heller.. før jeg var to dager på overtid! da jeg trodde det var min tur.. men nei da. Snakket med sambo om å prøve denne mnd, men han ønsket ikke.. forsåvidt greit det. Vi ønsket å starte prøvingen april 09.. noe jeg bemerket var lenge til.. "det kan fort skje før den tid.." sa min kjære. så nå er jeg optimistisk og lever i troa på kanskje april 08.. merker at det er en lettere spenning mellom oss nå som fokuset ikke er på NÅR vi ønsker oss barn. men kun på oss og hvordan vi har det. det er da også mye enklere å snakke om fremtiden som hus og barn.. deilig!!
Jumpy Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Ja, jeg er jo her jeg også! Driver på for fullt og IKKE snakker om baby...... Har en følelse av at det ihvertfall ikke virker mot sin hensikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå