Fikk gutt 010607 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg har kjøpt dynepose til sønnen min som han skal sove i om natten, for han sparker av seg dynen hele tiden. Han er 2,5 mnd. Hva har dere på babyen inni posen. Den er ikke så tykk. Har dere noe over og hvor mange grader har dere på rommet. Jeg hadde bare på en langarmet body og helseteppe over posen i 19 graders rom. Han var ganske kald når jeg tok han opp i natt. Er det for lite???? Hører gjerne fra flere.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg synes det høres mer enn nok det du forteller. Han sier i fra hvis han fryser. Men sier ikke ifra hvis han blir for varm. Så lenge babyen din sover godt ville jeg ikke bekyrmet meg. Siden han ligger i dyne pose har han ikke anleding til å sparke av seg hvis han blir for varm. Derfor ville jeg ikke brukt noe mer enn det du forteller. Som sagt, han sier ifra hvis han blir kald.
Mrs. Bouquet Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Han er jo liten så de fryser jo lettere. Kjennes han kald ut hadde jeg nok hatt ett tykkere teppe, et ekstra teppe eller en dyne over, alt ettersom. På jenta mi har jeg langarmet body, dynposen (en tynn en) og ett teppe over. Om det blir kaldt utover natten bytter jeg teppet med en dyne eller legger dyna litt over føttene. Hun er straks 7 mnd forresten.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Vi legger også gutten vår i pose. Han er 5,5 mnd. Han er ikke så veldig varm av seg.. Så han har pysj på seg. Har vært noen netter i sommer hvor vi har brukt bare body. Den vi har er ikke veldig tykk, vi har også vinduet opp hele natten. Legger ofte et helseteppe over han når vi legger oss, eller kjenner hvordan han er når han våkner for mat, å er han kald, så gjør vi som hun over her skrev, bytter teppe med en dyne.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Da mini lå i pose (tynn fra babydan) hadde han body (langermet) inni,og dyne over.Da hadde vi 14-16 grader på rommet.
Prinsemamma24 Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Vi har på han pysj uten fot, den posesaken som er et tynt tøystykke med et tynt filtlag inni og vanlig dyne over det. har aldri vært varm eller kald. har ca 20 grader på rommet. har sett det finnes tykkere sånne poser, men da er vel dyne unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå